Gå til innhold

Toastmaster i Bergen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hææh?

Skal du leie toastmaster?? Trodde det alltid var en venn/slektning/bekjent som var slikt jeg. Trenger man "proffesjonelle" folk til slikt da?? :roll:

"Bare 10 mnd. igjen"?? Hærregud, du har jo et hav av tid. Slutt å stress og prøv heller å nyt denne tiden.

Jeg startet mine forberedelser 4 mnd. før bryllupet og synes fremdeles jeg har kjempegod tid til alt. Skal tross alt ha et selskap med 80 gjester, og ordne mye selv. Men det er faktisk ikke så mye som kan gjøres så lenge før.

Ta det med ro, alt ordner seg.

:ler:

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/9462-toastmaster-i-bergen/#findComment-78448
Del på andre sider

Jeg kan absolutt anbefale toastmasteren vi hadde ved vårt bryllup 29.juni. Han var profesjonell til fingerspissene. Vi hadde flere møter i forkant av bryllupet der vi snakket om hvordan vi ville ha det og han stilte spørsmål til oss og noterte svært flittig. Han sang Edit Piaf under middagen acapella med en fantastisk stemme, spilte klassisk gitar og stod i baren.

Som jeg har skrevet i et tidligere innlegg hadde vi masse problemer med servitørene vi hadde leiet, men toastmasteren organiserte og satte disse i sving slik at gjestene ikke merket noen ting. Han hadde også på forhånd laget en detaljert kjøreplan til kjøkkenet.

Det beste var at han var veldig lydhør for hva vi ville. Vi var ikke ute etter en som fortalte dumme vitser/historier og hadde mange teite selskapsleker. Han gjorde akkurat som vi ville - og drakk ikke mer enn 1 glass under hele festen!!

Vi betalte 4000,- for dette og det er de best anvendte pengene av alt som vi har lagt ut for bryllupet.

Send meg en PM eller mail så skal jeg sende deg navn og telefonnummer, det er vel ikke lov å legge ut her tenker jeg :-)

mvh

Juni02

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/9462-toastmaster-i-bergen/#findComment-78574
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...