AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Har fått denne saken i underlivet. Det er helt utrolig vondt, og er mye værre enn de tidligere jeg har fått..jeg sliter med å reise meg og å gå..hva gjør jeg?Anonymous poster hash: 8e1d8...f1d
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 Har fått denne saken i underlivet. Det er helt utrolig vondt, og er mye værre enn de tidligere jeg har fått..jeg sliter med å reise meg og å gå..hva gjør jeg?Anonymous poster hash: 8e1d8...f1d Anonymous poster hash: 8e1d8...f1d
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #3 Skrevet 14. juni 2015 Får kje til å legge til bildet, men det er da en stor talgkul..mørk rød, neste svart på ene sida..Anonymous poster hash: 8e1d8...f1d
Ulla Ullsokk Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Hva du gjør? Du går selvsagt til legen og fjerner den!
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 Høres ut som det samme jeg har hatt. Legen min bad meg gjøre følgende: Vaskt deg godt med varmt vann og såpe, steriliser en nål med en lighter, la den bli helt kald, og stikk så hull og klem ut. Bruk speil om det er vanskelig å se:) Det er mye bedre å gjøre det selv, for det vonde er ikke å stikke hull, men å klemme ut, og du kjenner jo hvor vondt det gjør og hvordan det er best å klemme selv, det gjør ikke legen:P (PS. du kan også bruke en isbit e.l. til bedøve området litt) Anonymous poster hash: 341fb...048
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #6 Skrevet 14. juni 2015 Jeg har hatt etpar slike og stakk hull på dem selv. Vasket meg godt først, renset området med pyrisept, steriliserte en nål over åpen flamme og renset med pyrisept for så å stikke hull og klemme ut. La en bomullsdott med pyrisept-salve oppå og byttet noen ganger hver dag. Dusjet meg med varmt vann i underlivet og klemte ut litt mer de to neste kveldene. Var nøye med å bruke pyrisept og bomullsdott for å hindre gnag var truse/bukse. Det tok ikke mer enn 5 dager fra jeg stakk hull til det var nesten helt grodd og ikke vondt lengre. Anonymous poster hash: dab32...5a1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 Hmpf, Norge i et nøtteskall. Prøv antibiotika før du tar hull! I England opererer de disse med en gang, fordi det har vist seg at jo raskere man fjerner infeksjon jo mindre sjangse for at det kommer tilbake. Har slitt med dette siden jeg var rundt om 12 år, jævlig vondt og nå dessverre også kronisk. Anonymous poster hash: 22c1c...1e7
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #8 Skrevet 15. juni 2015 Hmpf, Norge i et nøtteskall. Prøv antibiotika før du tar hull! I England opererer de disse med en gang, fordi det har vist seg at jo raskere man fjerner infeksjon jo mindre sjangse for at det kommer tilbake. Har slitt med dette siden jeg var rundt om 12 år, jævlig vondt og nå dessverre også kronisk. Anonymous poster hash: 22c1c...1e7 Eh nei, man bruker da ikke antibiotika for noe sånt. Litt bakterielt puss må man faktisk bare tåle. Anonymous poster hash: c3544...c2a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå