AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Hvis en psykolog skal ut i ferie, og du liksom bare skal ha en time til før du slutter, er du tatt ut av hele systemet etter den timen da? Det er jo ikke blitt satt opp noen vikarer på meg siden jeg liksom ikke skal mer.. problemet er at jeg ikke har vært ærlig med psykologen min og alt er bra med meg. Lurer på om det er for sent å åpne seg. Skrev et innlegg om dette før, vet det. Anonymous poster hash: 1f55c...332
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 Privatpraktiserende psykolger med Helfo avtaler, har normalt sett ikke ferievikarer. Snakker du her om psykolog tilknyttet en institusjon som DPS, eller en poliklinikk, så er spørsmålet om de der praktiserer vikarer ved ferieavvikling? Normalt sett, når pasienten er ferdigbehandlet så er du ferdig. Journalen ligger for alltid i systemet, andre pasienter kommer inn og fyller opp der du har gitt plass og ledig kapasitet. Anonymous poster hash: a19bc...5a2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #3 Skrevet 14. juni 2015 Vet ikke om det er sånn overalt, men jeg kan fortelle hvordan det var her. Men det kan ha endret seg, det er vel en 5-6 år siden. Da jeg sluttet, fikk jeg 3 måneder hvor jeg lå i systemet, om om jeg trengte mer kunne jeg bare ta en telefon direkte til dps for å få time. Dersom jeg ikke tok kontakt i løpet av de tre månedene ville saken bli avsluttet og om jeg da trengte timer måtte jeg gå til fastlegen for å få henvisning. Anonymous poster hash: 8f2b8...54e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå