AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 Jeg er så rastløs og begynner nesten å bli deprimert fordi jeg ikke føler jeg kan gjøre så mye. Pådro meg alvorlig skade i januar, så jeg kan ikke gjøre noen av hobbyene mine. Jeg har funnet ut at jeg skal begynne i kor nå da, men det blir ikke før i august. Begynner også på jobb neste mandag i 80% stilling i sommer. Er ferdig med eksamenene mine, så har ikke noe å gjøre. Det eneste jeg klarer å finne på er å gå tur, men i dag har været også vært ganske deprimerende her. Så i dag har jeg bare sett serier. Og jeg orker ikke holde på slik i en hel uke før jeg skal jobbe. Jeg kan ikke lese fordi jeg har tensjonshodepine pga situasjonen. Jeg har egentlig bare ligget på sofaen i 5 måneder nå, og jeg får ikke engang trøstespising som hobby fordi jeg ikke har særlig til matlyst. Så hva skal jeg finne på i en uke? I går var jeg bare ute og gikk hele dagen til beina mine verket, men det er kjedelig uten mål og mening det også. Jeg har lyst å gjøre noe som gjør at jeg kan glede meg til neste dag hver gang jeg legger meg. Hvis dere skjønner Anonymous poster hash: 69a56...3bc
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 Full nedvask av huset. Inni alle skap, under og over og inni alle steder. Anonymous poster hash: 47f3e...d17
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #3 Skrevet 13. juni 2015 Dra til havet eller et vann og fiske, besøke noen slektninger, luke i hagen eller plante blomster, bake, strikke/hekle/sy, høre på lydbok (gjerne mens du går tur!), spille pc-spill, invitere noen på besøk, scrappe/lage kort, fargelegge (fargebøker for voksne!), planlegge feks. en veninnekveld/kinobesøk/søndagsmiddag sånn at du har noe å glede deg til og se frem til! Anonymous poster hash: e75af...d1c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Vær frivillig hos fod/dyrebeskyttelsen?Anonymous poster hash: 98f6e...117 1
Christiania_Oslo Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 - full nedvask som tidligere nevnt. Ta også og rydd i loft/kjeller. -lage mat og desserter. -dra steder som ligger litt utenfor byen din. Bor du i Oslo tenker jeg på steder som Drøbak, lek turist:)
Gjest FIN FYR / IDIOT Skrevet 14. juni 2015 #6 Skrevet 14. juni 2015 Jeg er så rastløs og begynner nesten å bli deprimert fordi jeg ikke føler jeg kan gjøre så mye. Pådro meg alvorlig skade i januar, så jeg kan ikke gjøre noen av hobbyene mine. Jeg har funnet ut at jeg skal begynne i kor nå da, men det blir ikke før i august. Begynner også på jobb neste mandag i 80% stilling i sommer. Er ferdig med eksamenene mine, så har ikke noe å gjøre. Det eneste jeg klarer å finne på er å gå tur, men i dag har været også vært ganske deprimerende her. Så i dag har jeg bare sett serier. Og jeg orker ikke holde på slik i en hel uke før jeg skal jobbe. Jeg kan ikke lese fordi jeg har tensjonshodepine pga situasjonen. Jeg har egentlig bare ligget på sofaen i 5 måneder nå, og jeg får ikke engang trøstespising som hobby fordi jeg ikke har særlig til matlyst. Så hva skal jeg finne på i en uke? I går var jeg bare ute og gikk hele dagen til beina mine verket, men det er kjedelig uten mål og mening det også. Jeg har lyst å gjøre noe som gjør at jeg kan glede meg til neste dag hver gang jeg legger meg. Hvis dere skjønner Anonymous poster hash: 69a56...3bc Har du kjæreste/ er opptatt ? Dersom ikke, forklar situasjonen din for en random fyr på nett og be han komme å "betjene" deg for å si det sånn... du kan ha mye god sex på en uke. Mange gutter og menn hopper gjerne på en invitasjon som dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå