Gå til innhold

Lei av å gjøre ingenting

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så rastløs og begynner nesten å bli deprimert fordi jeg ikke føler jeg kan gjøre så mye. Pådro meg alvorlig skade i januar, så jeg kan ikke gjøre noen av hobbyene mine. Jeg har funnet ut at jeg skal begynne i kor nå da, men det blir ikke før i august. Begynner også på jobb neste mandag i 80% stilling i sommer. Er ferdig med eksamenene mine, så har ikke noe å gjøre. Det eneste jeg klarer å finne på er å gå tur, men i dag har været også vært ganske deprimerende her. 

Så i dag har jeg bare sett serier. Og jeg orker ikke holde på slik i en hel uke før jeg skal jobbe. Jeg kan ikke lese fordi jeg har tensjonshodepine pga situasjonen. 

Jeg har egentlig bare ligget på sofaen i 5 måneder nå, og jeg får ikke engang trøstespising som hobby fordi jeg ikke har særlig til matlyst. 

Så hva skal jeg finne på i en uke? I går var jeg bare ute og gikk hele dagen til beina mine verket, men det er kjedelig uten mål og mening det også. 

Jeg har lyst å gjøre noe som gjør at jeg kan glede meg til neste dag hver gang jeg legger meg. Hvis dere skjønner

Anonymous poster hash: 69a56...3bc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Full nedvask av huset. Inni alle skap, under og over og inni alle steder.

Anonymous poster hash: 47f3e...d17

AnonymBruker
Skrevet

Dra til havet eller et vann og fiske, besøke noen slektninger, luke i hagen eller plante blomster, bake, strikke/hekle/sy, høre på lydbok (gjerne mens du går tur!), spille pc-spill, invitere noen på besøk, scrappe/lage kort, fargelegge (fargebøker for voksne!), planlegge feks. en veninnekveld/kinobesøk/søndagsmiddag sånn at du har noe å glede deg til og se frem til! :) 

Anonymous poster hash: e75af...d1c
AnonymBruker
Skrevet

Vær frivillig hos fod/dyrebeskyttelsen?

Anonymous poster hash: 98f6e...117

• Liker 1
Skrevet

- full nedvask som tidligere nevnt. Ta også og rydd i loft/kjeller.

-lage mat og desserter.

-dra steder som ligger litt utenfor byen din. Bor du i Oslo tenker jeg på steder som Drøbak, lek turist:)

Gjest FIN FYR / IDIOT
Skrevet

Jeg er så rastløs og begynner nesten å bli deprimert fordi jeg ikke føler jeg kan gjøre så mye. Pådro meg alvorlig skade i januar, så jeg kan ikke gjøre noen av hobbyene mine. Jeg har funnet ut at jeg skal begynne i kor nå da, men det blir ikke før i august. Begynner også på jobb neste mandag i 80% stilling i sommer. Er ferdig med eksamenene mine, så har ikke noe å gjøre. Det eneste jeg klarer å finne på er å gå tur, men i dag har været også vært ganske deprimerende her. 

Så i dag har jeg bare sett serier. Og jeg orker ikke holde på slik i en hel uke før jeg skal jobbe. Jeg kan ikke lese fordi jeg har tensjonshodepine pga situasjonen. 

Jeg har egentlig bare ligget på sofaen i 5 måneder nå, og jeg får ikke engang trøstespising som hobby fordi jeg ikke har særlig til matlyst. 

Så hva skal jeg finne på i en uke? I går var jeg bare ute og gikk hele dagen til beina mine verket, men det er kjedelig uten mål og mening det også. 

Jeg har lyst å gjøre noe som gjør at jeg kan glede meg til neste dag hver gang jeg legger meg. Hvis dere skjønner

Anonymous poster hash: 69a56...3bc

Har du kjæreste/ er opptatt ?

Dersom ikke, forklar situasjonen din for en random fyr på nett og be han komme å "betjene" deg for å si det sånn... du kan ha mye god sex på en uke. Mange gutter og menn hopper gjerne på en invitasjon som dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...