AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 For meg var det (foreløpig i hvert fall) å finne kjolen. Klisje nok, hadde jeg allerede "funnet" kjolen jeg ønsket, men da jeg var i brudesalongen og prøvde noe i tilsvarende, så falt jeg pladask. Har lyst til å sove med den og ha den på hele tiden. Hehe ^^ #klissklass! Hva med deg? Anonymous poster hash: c25c9...ebd
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 For meg var det når vi spurte om å få bruke oppvaskmaskinen til å vaske glass vi selv har med til festen(glass ikke inkludert i prisen til festen), men fikk beskjed om å ta med plastglass. Vi løser det med å kjøpe masse billige ikea glass, og bare tar de med hjem og vasker de, lagrer de, selger eller gir bort etter bryllupet. Plastglass er ikke helt min stil... Akkurat da var det kjempe krise, men nå en liten bagatell. Anonymous poster hash: bcb08...338
Tibbie Skrevet 14. juni 2015 #3 Skrevet 14. juni 2015 (endret) Er ikke forlovet, men for meg blir det nok det samme som for deg, TS! Vil nesten gifte meg kun for å få dra på brudekjolejakt og å prøve - og ikke minst glede meg til å vise meg fram Vil du vise bilde av den du bestemte deg for? Endret 14. juni 2015 av Tibbie 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Er ikke forlovet, men for meg blir det nok det samme som for deg, TS! Vil nesten gifte meg kun for å få dra på brudeskjolejakt og å prøve - og ikke minst glede meg til å vise meg fram Vil du vise bilde av den du bestemte deg for? Skjole? Anonymous poster hash: fe70d...4ca
Tibbie Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 (endret) Skjole? Anonymous poster hash: fe70d...4ca Haha, huff. Noen ganger sniker 1. klassingen i meg seg fram Måtte redigere leifen. Flaut! Endret 14. juni 2015 av Tibbie 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #6 Skrevet 15. juni 2015 Er ikke forlovet, men for meg blir det nok det samme som for deg, TS! Vil nesten gifte meg kun for å få dra på brudekjolejakt og å prøve - og ikke minst glede meg til å vise meg fram Vil du vise bilde av den du bestemte deg for? Beklager, det vil jeg ikke ^^ Jeg ser at mange deler, men det ønsker ikke jeg, da den er veldig unik Anonymous poster hash: c25c9...ebd 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #7 Skrevet 16. juni 2015 Jeg koste meg veldig med å lage invitasjonene og bordkort 😊Anonymous poster hash: 0c334...efe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå