Gå til innhold

Din beste opplevelse i planleggingsfasen ^^ Dele?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For meg var det (foreløpig i hvert fall) å finne kjolen. :laugh:

Klisje nok, hadde jeg allerede "funnet" kjolen jeg ønsket, men da jeg var i brudesalongen og prøvde noe i tilsvarende, så falt jeg pladask. Har lyst til å sove med den og ha den på hele tiden. Hehe ^^  #klissklass!

Hva med deg?

Anonymous poster hash: c25c9...ebd
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg var det når vi spurte om å få bruke oppvaskmaskinen til å vaske glass vi selv har med til festen(glass ikke inkludert i prisen til festen), men fikk beskjed om å ta med plastglass. Vi løser det med å kjøpe masse billige ikea glass, og bare tar de med hjem og vasker de, lagrer de, selger eller gir bort etter bryllupet. Plastglass er ikke helt min stil... :nei: Akkurat da var det kjempe krise, men nå en liten bagatell.

Anonymous poster hash: bcb08...338
Skrevet (endret)

Er ikke forlovet, men for meg blir det nok det samme som for deg, TS! Vil nesten gifte meg kun for å få dra på brudekjolejakt og å prøve - og ikke minst glede meg til å vise meg fram  :rodmer:  :rodmer:  :rodmer:  :rodmer: 

Vil du vise bilde av den du bestemte deg for?

Endret av Tibbie
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke forlovet, men for meg blir det nok det samme som for deg, TS! Vil nesten gifte meg kun for å få dra på brudeskjolejakt og å prøve - og ikke minst glede meg til å vise meg fram  :rodmer:  :rodmer:  :rodmer:  :rodmer: 

Skjole?

Anonymous poster hash: fe70d...4ca

Skrevet (endret)

Skjole?

Anonymous poster hash: fe70d...4ca

Haha, huff. Noen ganger sniker 1. klassingen i meg seg fram  :fnise:

Måtte redigere leifen. Flaut!

Endret av Tibbie
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke forlovet, men for meg blir det nok det samme som for deg, TS! Vil nesten gifte meg kun for å få dra på brudekjolejakt og å prøve - og ikke minst glede meg til å vise meg fram  :rodmer:  :rodmer:  :rodmer:  :rodmer: 

Beklager, det vil jeg ikke ^^ Jeg ser at mange deler, men det ønsker ikke jeg, da den er veldig unik :)

Anonymous poster hash: c25c9...ebd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg koste meg veldig med å lage invitasjonene og bordkort 😊

Anonymous poster hash: 0c334...efe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...