amba Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 Jeg er ferdig med det offentlige helsevesenet. Eneste hjelpen jeg får er tvangsinnleggelser. DET HJELPER IKKE! Jeg klarer nå knapt gå, og lurer på hvor jeg skal henvende meg ang. akutthjelp privat? tenker da sykehusinneggelse.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 Good luck. I Norge er det kun offentlige sykehus. Hvis du synes privat er så mye bedre, så skaff deg god forsikring og flytt til USA. Lykke til! Tror du endrer mening rimelig kjapt Anonymous poster hash: 35279...689 2
amba Skrevet 13. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2015 Jaja, er det sånn det skal være i verdens rikeste land..
Silfen Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Volvat har sykehus i Bergen, men jeg er usikker hva som tilbys av hjelp der.
Millimani Skrevet 13. juni 2015 #5 Skrevet 13. juni 2015 Er vel noen private klinikker her og der, skulle jeg tro? Det er da bare å sjekke selv, TS. Du ønsker deg sykehus-innleggelse. Det kan du også få offentlig, uten tvang. Hvis du bare legger deg inn, frivillig eller motvillig, på offentlig sykehus så får du hjelp da skjønner du. Det er bedre å ta det der enn her
Silfen Skrevet 13. juni 2015 #6 Skrevet 13. juni 2015 Aleris har også sykehus, men igjen, usikker hvilken hjelp som ytes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå