Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ferdig med det offentlige helsevesenet. Eneste hjelpen jeg får er tvangsinnleggelser. DET HJELPER IKKE! Jeg klarer nå knapt gå, og lurer på hvor jeg skal henvende meg ang. akutthjelp privat?

tenker da sykehusinneggelse.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Good luck. I Norge er det kun offentlige sykehus.

Hvis du synes privat er så mye bedre, så skaff deg god forsikring og flytt til USA. Lykke til! Tror du endrer mening rimelig kjapt



Anonymous poster hash: 35279...689
  • Liker 2
Skrevet

Jaja, er det sånn det skal være i verdens rikeste land..

Skrevet

Volvat har sykehus i Bergen, men jeg er usikker hva som tilbys av hjelp der.

Skrevet

Er vel noen private klinikker her og der, skulle jeg tro? Det er da bare å sjekke selv, TS. Du ønsker deg sykehus-innleggelse. Det kan du også få offentlig, uten tvang. Hvis du bare legger deg inn, frivillig eller motvillig, på offentlig sykehus så får du hjelp da skjønner du. Det er bedre å ta det der enn her

Skrevet

Aleris har også sykehus, men igjen, usikker hvilken hjelp som ytes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...