AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 Stadig flere nordmenn konverterer til islam. Even er en av dem. http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Rad-fra-en-helt-vanlig-nordmann-som-valgte-islam-Det-finnes-fallgruver-for-blivende-muslimer-8054810.html Hva skal man si? Ikke nok med at vi er utsatt for muslimsk masseinnvandring, men i tillegg skal altså våre egne bli muslimer... Hva faen får etniske nordmenn til å bli muslimer i en verden som preges av muslimske selvmordsangrep og andre terrorhandlinger hver bidige dag!!!??? Islam lager i dag for så mye kvalm, blod og gørr at det absolutt siste oppegående nordmenn burde vurdere er å konvertere til denne drapsideologien. Anonymous poster hash: 99789...dad 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 Hva hadde dere gjort om en nær venn eller et nært familiemedlem hadde bestemt seg for å bli muslim? Personlig hadde jeg brutt all kontakt med vedkommende. Anonymous poster hash: 99789...dad
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #3 Skrevet 13. juni 2015 Hva hadde dere gjort om en nær venn eller et nært familiemedlem hadde bestemt seg for å bli muslim? Personlig hadde jeg brutt all kontakt med vedkommende. Anonymous poster hash: 99789...dad Ser ikke grunnen til å bryte kontakten helt uten god grunn, men jeg hadde nok lurt på hvorfor. Hadde ønsket vedkommende lykke til, men hadde forventet fortsatt respekt for mine egne synspunkt på verden, det skal gå begge veier. Hadde vedkommende forandret seg til en respektløs dritt eller tydd til voldelig ekstremisme så hadde jeg kuttet kontakten. Anonymous poster hash: bc323...01b
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Hva hadde dere gjort om en nær venn eller et nært familiemedlem hadde bestemt seg for å bli muslim? Personlig hadde jeg brutt all kontakt med vedkommende. Anonymous poster hash: 99789...dad På hvilken måte hadde dette hjulpet, annet enn å kanskje drive vedkommende enda lengre inn i en ev. ekstremisme? Jeg hadde ikke forstått valget, da jeg er ateist, men heldigvis klarer jeg å oppføre meg som folk, også rundt religiøse mennesker. Riktignok ber jeg om forståelse for at jeg ikke ønsker misjonering, noe jeg forøvrig aldri har opplevd fra muslimer. Anonymous poster hash: e2ab6...f0a
maskineple Skrevet 13. juni 2015 #5 Skrevet 13. juni 2015 Nordmenn som konverterer til Islam er nokså likt homofili, du vet liksom hvilke typer som kommer til å gjøre det før de sier det, du kjenner typen, oppmerksomhetsyk, pappaproblemer , rusproblemer osv....
Gjest Donald Duck Skrevet 13. juni 2015 #6 Skrevet 13. juni 2015 Nordmenn som konverterer til Islam er nokså likt homofili, du vet liksom hvilke typer som kommer til å gjøre det før de sier det, du kjenner typen, oppmerksomhetsyk, pappaproblemer , rusproblemer osv.... Kan du se hvem som er homofil ? Det er en imponerende egenskap. Har du spesielle briller du bruker ?
maskineple Skrevet 13. juni 2015 #7 Skrevet 13. juni 2015 Kan du se hvem som er homofil ? Det er en imponerende egenskap. Har du spesielle briller du bruker ? Ja, du merker det om du kjenner personen godt nok.
Gjest Castielz Skrevet 13. juni 2015 #8 Skrevet 13. juni 2015 Det er vel disse blitzerne eller marxistkidsa som løper rundt med palestinerskjerf osv. Alså avskummet i dagens samfunn, så ikke uforventet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå