AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Del Skrevet 12. juni 2015 Kjører en god del bil, og merker meg av og til at noen er ekstra hissige. De tuter og viser deg fingeren for den minste ting. Jeg har kommet over litt av hvert av situasjoner, men det er sjelden jeg blir veldig aggressiv og tenker at alle kan vel gjøre et eller annet innimellom. Anonymous poster hash: 910b5...84f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Del Skrevet 12. juni 2015 Kjører en god del bil, og merker meg av og til at noen er ekstra hissige. De tuter og viser deg fingeren for den minste ting. Jeg har kommet over litt av hvert av situasjoner, men det er sjelden jeg blir veldig aggressiv og tenker at alle kan vel gjøre et eller annet innimellom. Anonymous poster hash: 910b5...84f Om du er en av de mange som ikke klarer å holde fartsgrensen og stadig ligger 10km under så forstår jeg godt at det skjer deg ofte. Jeg har aldri opplevd det. Anonymous poster hash: 12c48...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Del Skrevet 12. juni 2015 Om du er en av de mange som ikke klarer å holde fartsgrensen og stadig ligger 10km under så forstår jeg godt at det skjer deg ofte. Jeg har aldri opplevd det. Anonymous poster hash: 12c48...4fc Fartsgrensen holder jeg stort sett. Observerer bare at enkelte har et veldig stort aggresjonsnivå. Anonymous poster hash: 910b5...84f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #4 Del Skrevet 12. juni 2015 Fartsgrensen holder jeg stort sett. Observerer bare at enkelte har et veldig stort aggresjonsnivå. Anonymous poster hash: 910b5...84f Pussig. Jeg kjører over gjennomsnittet mye, bor i Oslo og har hatt førerkort i 24 år. Opplever ikke det du beskriver i det hele tatt i norsk trafikk. Anonymous poster hash: 12c48...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 12. juni 2015 #5 Del Skrevet 12. juni 2015 Kjørt lappen i over 10 år og aldri opplevd noe av det du beskriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 12. juni 2015 #6 Del Skrevet 12. juni 2015 I Oslo opplever jeg ikke mye av sånt. Det er vel egentlig bare når jeg fortjener det etter at hjernen har kortsluttet sånn at jeg gjør noe skikkelig teit. Jeg tuter selv, men stort sett bare når andre har en likedan kortslutning og gjør noe skikkelig teit. Det aller mest aggressive jeg har gjort var da en tulling ikke ville gå 15 meter ekstra til døra til bensinstasjonen og parkerte heller den smakløst overstyla kebatralla si rett foran inngangen. Pumpene står slik at man kjører med fronten inn mot inngangsdøra, og en bil som står parkert der blokkerer for minst tre stykker som gjerne vil kjøre igjen etter å ha fylt tanken. Så jeg kjørte så langt fram at han måtte be meg om å rygge tilbake sånn at han kom seg inn i bilen igjen. I etterpåklokskapens lys ser jeg jo at det ikke var så veldig smart, men han tok det noenlunde pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #7 Del Skrevet 12. juni 2015 Da gjør du vel noe veldig feil da. Anonymous poster hash: 75c69...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå