Gå til innhold

Normalt ?!?! Mens og sånt...


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg er 96-er, altså 19år...og jeg har nettopp begynt på p-piller (Zyrona), altså er på min første uke av tablettene...

Jeg fikk mensen søndag 31.mai, og hadde kraftig mensen i en uke, før jeg så fikk litt småe blødninger som sluttet for 3 dager siden...men nå i dag oppdaget jeg at jeg hadde friskt blod i utfloden, og lurer på om dette kan være normalt ?!?!



Anonymous poster hash: bda52...00a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det er vanlig at p-piller kan forårsake litt uvanlige blødninger, men dersom det vedvarer så kan du snakke med legen og kanskje få prøve en ny type. 

AnonymBruker
Skrevet

Innkjøringsfasen på p-piller er 6-8 mnd. Alt som oppleves da kan sies å være normalt.



Anonymous poster hash: fedbb...db7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...