AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Hei! Jeg er 96-er, altså 19år...og jeg har nettopp begynt på p-piller (Zyrona), altså er på min første uke av tablettene... Jeg fikk mensen søndag 31.mai, og hadde kraftig mensen i en uke, før jeg så fikk litt småe blødninger som sluttet for 3 dager siden...men nå i dag oppdaget jeg at jeg hadde friskt blod i utfloden, og lurer på om dette kan være normalt ?!?! Anonymous poster hash: bda52...00a
Drikkeflaska Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Tja, det er vanlig at p-piller kan forårsake litt uvanlige blødninger, men dersom det vedvarer så kan du snakke med legen og kanskje få prøve en ny type.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #3 Skrevet 13. juni 2015 Innkjøringsfasen på p-piller er 6-8 mnd. Alt som oppleves da kan sies å være normalt. Anonymous poster hash: fedbb...db7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå