Gå til innhold

En kjendis som du er flau over å like?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du en kjendis som du er flau over å like? Er du en skapfan? Jeg er flau over å like denne personen, men det er bare noe jeg liker ved henne, og nei, dette er ikke noe jeg forteller til folk. Jeg liker Kim Kardashian. Ja, hun er fiksert på utseende, er gift med den selvgode Kanye, har tatt flere plastiske operasjoner, etc., men samtidig virker hun som en grei og snill person, er underholdende, empatisk og er en "underdog" i Hollywood, "underdogen" som får mye oppmerksomhet, ettersom hun vet hva som skal til for å få oppmerksomhet. Egentlig har jeg litt elsk/hat-forhold til henne, for en blir litt mer utseendefiksert av å følge med på henne, men i blant er det gøy å bruke tid på sminke- og hår! 

 

Også er Kim den snilleste og høfligste av hele familien  :fnise:  Kim all the way!



Anonymous poster hash: 51da2...229
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hofmann

Adolf Hitler har eg massiv respekt for. Ikkje at det er noko eg er flau over, men det er allikevel ikkje akkurat noko eg legg ut om på jobbfest.

Endret av Veslefrikk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stund var jeg fan av Eric Saade (svensk mgp-fyr), men det gikk heldigvis over. 



Anonymous poster hash: 378c2...068
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adolf Hitler har eg massiv respekt for. Ikkje at det er noko eg er flau over, men det er allikevel ikkje akkurat noko eg legg ut om på jobbfest.

 

Oi, det skjønner jeg godt at du ikke forteller til folk. Hvorfor har du egentlig respekt for ham?

 

 

En stund var jeg fan av Eric Saade (svensk mgp-fyr), men det gikk heldigvis over. 

Anonymous poster hash: 378c2...068

 

 

Aldri hørt navnet før, måtte google, og jo, jeg har sett ham før, på "God Morgen, Norge" sammen med Tone Damli  :laugh:

 

Usj, ligna faktisk litt på Tooji, eller hva han nå heter, bare at han der fyren var kjekkere. 

Anonymous poster hash: 51da2...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei

 

Erre mulig? ;)

Anonymous poster hash: 51da2...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mulig.

 

Og, det var ironisk, det spørsmålet.

Anonymous poster hash: 51da2...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

 

Oi, det skjønner jeg godt at du ikke forteller til folk. Hvorfor har du egentlig respekt for ham?

 

Anonymous poster hash: 51da2...229

 

 

Fordi han var ein utruleg dyktig statsleiar, som gjorde mykje godt for sin skakkjørte nasjon, heilt til han blei tvungen inn i ein krig mot Polen (og deira allierte) over det som var heilt legitime krav frå hans side (ei landlinje til Danzig).

Endret av Veslefrikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid hat ett elsk / hat forhold til Miley Cyrus, hun er jo yngre enn meg da... x)
Men jeg syns nå egentlig at mye av musikken hennes er ganske bra, og som japansk / koreansk fan av musikk, så er ikke musikkvideoene hennes så ille heller...
Men kanskje det hun gjorde galt i var å gå fra søt og uskyldig til nesten hard rock på ett par dager noe som fansen fikk veldig sjokk av og den skjønner jeg jo... Men tunga og twerkinga kan hun gjerne slutte med, for det er ikke sååå sexy på noen :fnise:


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid hat ett elsk / hat forhold til Miley Cyrus, hun er jo yngre enn meg da... x)

Men jeg syns nå egentlig at mye av musikken hennes er ganske bra, og som japansk / koreansk fan av musikk, så er ikke musikkvideoene hennes så ille heller...

Men kanskje det hun gjorde galt i var å gå fra søt og uskyldig til nesten hard rock på ett par dager noe som fansen fikk veldig sjokk av og den skjønner jeg jo... Men tunga og twerkinga kan hun gjerne slutte med, for det er ikke sååå sexy på noen :fnise:

 

Miley er en jeg ikke kan fordra.  :fnise: Klarer ikke å se på henne som en ekte artist engang, men hun er jo populær, så det er flere som er enige med deg ;) Og den twerkinga, den er klein!

Anonymous poster hash: 51da2...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Kardashian familien er søte jeg. :rodmer:

 

De er en sjarmerende familie, veldig "ekte", selv om noen sikkert vil være uenig i det, de er ikke så veldig forfinet, men det er nettopp det gjør at de er så autentiske. Men, Kim er jo den eneste som er søt, i oppførselen. Jeg aner ikke hva det er som gjør at jeg liker Kim så godt, har blitt en skapfan  :laugh:

Anonymous poster hash: 51da2...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid hat ett elsk / hat forhold til Miley Cyrus, hun er jo yngre enn meg da... x)

Men jeg syns nå egentlig at mye av musikken hennes er ganske bra, og som japansk / koreansk fan av musikk, så er ikke musikkvideoene hennes så ille heller...

Men kanskje det hun gjorde galt i var å gå fra søt og uskyldig til nesten hard rock på ett par dager noe som fansen fikk veldig sjokk av og den skjønner jeg jo... Men tunga og twerkinga kan hun gjerne slutte med, for det er ikke sååå sexy på noen :fnise:

 

Det med tunga, jeg skjønner ikke at alle reagerer på det..

Hun liker ikke å bli tatt bilde av, derfor gjør hun som regel noe sånt på bilder, da blir det ikke så kleint.

Skjønner det egentlig veldig godt, jeg hater å bli tatt bilde av selv så jeg også gjør sånne køddeting ofte. 

 

Og jeg kommer ikke på noen jeg er flau over å like. Blir ikke flau av sånne ting -.-'

Endret av Adara den Vakre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

John Arne Riise! Han er jo helt konge. 



Anonymous poster hash: 0dc0f...760
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...