Drikkeflaska Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Har de siste dagene hatt utrolig vondt i kjeveleddet(?) rett under øret på høyre side. Har vært vondt å åpne og lukke munnen, og også når jeg har ligget med den siden av hodet ned. Tok nå en ibux og smertene er helt borte. Noen som har en ide om hva det kan være? Tenkte kanskje det muligens kunne være en slags væskebetennelse på grunn av at jeg ofte biter tennene sammen, er det en mulighet? I så fall, hvor lang tid går det før det forsvinner?
Drikkeflaska Skrevet 12. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2015 (endret) Det vet jeg faktisk ikke, hehe. Har 28 tenner nå, dersom jeg klarte å telle rett. Endret 12. juni 2015 av Drikkeflaska
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Høres ut som visdomstann som er på vei. Oppsøk tannlege på mandag og få tatt røntgen Anonymous poster hash: a4bb0...bb3
Drikkeflaska Skrevet 12. juni 2015 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2015 Har ikke penger til å gå til tannlege. Noen som vet om det kan gå over etter en stund?
Florence Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 Du kan se det an noen dager. Jeg hadde ganske vondt i underkjeven og tannkjøttet for 5 år siden, regner med det var visdomstanna, men det skjedde aldri igjen og har ennå ikke fått noen visdomstenner.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #7 Skrevet 12. juni 2015 Hadde vondt i ett år eller to, av og på, var visdomstenner som presset mot de andre tennene. De vokste bortover ikke oppover. Ta en tur til tannlegen hvis det ikke går over. Anonymous poster hash: 81bf2...03b
Libertas Skrevet 14. juni 2015 #8 Skrevet 14. juni 2015 Kjevene mine gjorde veldig vondt da jeg fikk visdomstenner, hadde heller ikke råd til å dra til tannlege. Nå er nesten alle visdomstennene oppe, og jeg har ikke vondt lengre. Så jeg var en av de heldige vil jeg tro Vil tro at for min del så gjorde det såpass vondt, for visdomstanna oppe og nede kom samtidig på samme side Men ville tatt en tur til tannlege altså. Du kan også stikke en finger inn i munnen og kjenne helt bakerst på gommene, om du kjenner at det er mykt og ømt, med noe hardere under, så vil jeg tro det er en tann på tur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå