Gå til innhold

Kjevesmerter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har de siste dagene hatt utrolig vondt i kjeveleddet(?) rett under øret på høyre side. Har vært vondt å åpne og lukke munnen, og også når jeg har ligget med den siden av hodet ned. Tok nå en ibux og smertene er helt borte. Noen som har en ide om hva det kan være? Tenkte kanskje det muligens kunne være en slags væskebetennelse på grunn av at jeg ofte biter tennene sammen, er det en mulighet? I så fall, hvor lang tid går det før det forsvinner? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fått visdomstenner?

Skrevet (endret)

Det vet jeg faktisk ikke, hehe. 

Har 28 tenner nå, dersom jeg klarte å telle rett. 

Endret av Drikkeflaska
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som visdomstann som er på vei. Oppsøk tannlege på mandag og få tatt røntgen

Anonymous poster hash: a4bb0...bb3
Skrevet

Har ikke penger til å gå til tannlege. Noen som vet om det kan gå over etter en stund? 

Skrevet

Du kan se det an noen dager. Jeg hadde ganske vondt i underkjeven og tannkjøttet for 5 år siden, regner med det var visdomstanna, men det skjedde aldri igjen og har ennå ikke fått noen visdomstenner. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vondt i ett år eller to, av og på, var visdomstenner som presset mot de andre tennene. De vokste bortover ikke oppover. Ta en tur til tannlegen hvis det ikke går over.

Anonymous poster hash: 81bf2...03b
Skrevet

Kjevene mine gjorde veldig vondt da jeg fikk visdomstenner, hadde heller ikke råd til å dra til tannlege. Nå er nesten alle visdomstennene oppe, og jeg har ikke vondt lengre. Så jeg var en av de heldige vil jeg tro ;) Vil tro at for min del så gjorde det såpass vondt, for visdomstanna oppe og nede kom samtidig på samme side :)

Men ville tatt en tur til tannlege altså. Du kan også stikke en finger inn i munnen og kjenne helt bakerst på gommene, om du kjenner at det er mykt og ømt, med noe hardere under, så vil jeg tro det er en tann på tur ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...