Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #1 Skrevet 4. juli 2002 Hvor bør jeg reise for å komme på en plasse med ok hotell? Jeg har hørt om mange som har havnet på lugubne steder. Hvilke erfaringer har dere?
Midnattsol Skrevet 5. juli 2002 #2 Skrevet 5. juli 2002 Selv har jeg ingen, men jeg har venner som har gjort det. Det har gått kjempebra. De har reist til Kypros og Tyrkia (Marmaris) og kommet til flotte nye hoteller. Har ikke hørt noen klager fra dem. God tur!
Rufus Skrevet 5. juli 2002 #3 Skrevet 5. juli 2002 Vi reiste til Tunisia med Star Tour - havnet på et 2 stjernes hotell, men det var helt OK. Lå greit plassert, var rent og servicen var helt flott...hadde ikke noe særlig ute-plass, men det var 2 minutter til stranda... Tror det går ganske greit med uspesifisert overalt, jeg...vi har ikke hatt problem med det de gangene vi ahr reist uspes (5-6 ganger...) God tur !! :D
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2002 #4 Skrevet 10. juli 2002 Har nesten alltid reist på restplasser og alltid vært fornøyd. Har stort sett reist til Spania og Kanariøyene. Sist gang var til Gran Canaria og da kom vi til Bahia Feliz. Har alltid kommet på 3 - 4 stjerners hoteller. Hører det er noen som er uheldige med restplasser, men det har vi aldri vært. Har kanskje reist 10 ganger nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå