AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Bare lurer litt på om det faktisk er jeg som er lett lurt eller om det er dere damer. Ofte når jeg er på byen og kommer i prat med en dame og tilslutt da skal hjem til meg sier de at de ikke vil ha sex og slik. Og jeg sier bare at vi skal kose og og prate og ha det fint. Og de blir selvsagt med, men når vi først koser litt da så ender det selvsagt opp med sex. Aldri skjedd at det ikke har. Så er det jeg som lurer de eller er det omvendt? Anonymous poster hash: 4eb83...4ae
urenluren Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 De vil ikke virke løse, så derfor sier de at det ikke kommer til å skje noe slik at fyren ikke tror at dette er noe hun gjør hver gang.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Enig med personen over. Mange jenter liker også å overasske, altså ikke gi han forhåpninger om sex slik at han blir positivt overassket. Hvem som lurer hvem er vel ikke så lett å si.. Er hun selv med på sex så vil jeg ikke si du lurer henne, men mindre du presser dem til det. Anonymous poster hash: f3114...15d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå