AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Hei. Håper noen som har vært borti noe lignende, kan hjelpe😔 Jeg har i noen uker kjent på snøring i halsen. En slags kvelefornemmelse. Det er som om halsen er smalere og "mindre" enn den var før. I tillegg er det en del andre ting med kroppen min som har endret seg. Til vanlig er jeg en person med i overkant mye energi. Effektiv og aktiv. Nå er jeg slakk og energiløs. Tåler mindre generellt og er ofte sliten og trøtt. I tillegg er jeg mer bekymret og redd for alt mulig nå enn før. Har til tider hodeverk og vonde/ømme muskler. Som om det er en anstrengelse å løfte et glass fra bordet. Som om alle muskler er i høyspenn. Dette med musklene kommer å går. Noen ganger er dette helt i orden. Ofte føler jeg meg fullstendig utenfor meg selv. Håper på svar fra noen. Skal selvsagt kontakte lege, men har litt lyst å høre her først...Anonymous poster hash: a04d8...b0e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 Jeg har den samme følelsen i halsen! Har snakket med lege, men de kan ikke se eller kjenne noe unormalt så vet ikke hva det er. Kan være psykisk? Ellers kjenner jeg ikke til det andre du beskriver, men håper det ordner seg! Anonymous poster hash: 946bd...fbd
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #3 Skrevet 13. juni 2015 Jeg har den samme følelsen i halsen! Har snakket med lege, men de kan ikke se eller kjenne noe unormalt så vet ikke hva det er. Kan være psykisk? Ellers kjenner jeg ikke til det andre du beskriver, men håper det ordner seg!Anonymous poster hash: 946bd...fbd For dere begge, som en trøst. Har det på samme måten å jeg er allergisk mot støvmidd. Kanskje er dere det å?Anonymous poster hash: 7530d...435
SiMa Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Angst/bekymringer/stress med medførende spenninger i kroppen kan gi de symptomene/plagene du beskriver. Føles halsen tett hele tiden? Det kan også være allergi, som det jo er høysesong for nå. Er plagene verre når du er ute? Kløende øyne/rennende nese? Eller kommer de når du har lagt deg? Da kan det være du er allergisk mot midd. Eller det kan være en av de vanvittig irriterende "halvforkjølelsene" som aldri bryter skikkelig ut, og som heller aldri gir seg.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #5 Skrevet 13. juni 2015 Høres ut som angst Anonymous poster hash: d634f...669
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #6 Skrevet 19. juni 2015 Skjoldbruskkjertelen ligger i halsen og produserer hormoner som styrer stoffskiftet. Stoffskifteproblemer KAN gi følelse av en slik snøring i halsen, samt de andre symptomene du nevner. Jeg er ikke lege selv, men jeg jobber innenfor helsevesenet. Dine symptomer kan tyde på så mangt, men du burde kanskje undersøke om du har lavt stoffskifte. Kontakt legen din.Anonymous poster hash: 9fc4e...451
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå