AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Hva skal man gjøre med en vagina som ser slik ut? Har aldri "funnet" eller kjent klitoris på grunn av hudhetten som befinner seg over den. Er heller ikke mulig å dra vekk eller løsne på hudhetten fordi den er stram. På bildet anbefaler de å fjerne deler av hudhetten, men jeg vet nå ikke.. Anonymous poster hash: 86abf...a83 Anonymous poster hash: 86abf...a83
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Jeg har god erfaring med å stimulere klitoris gjennom "hetten". Legg fingrene på hver side av den, og gni forsiktig, etterhvert som hun blir tent vil den som regel bli tydeligere og lettere å finne. Anonymous poster hash: 0cf5e...663 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Jeg har god erfaring med å stimulere klitoris gjennom "hetten". Legg fingrene på hver side av den, og gni forsiktig, etterhvert som hun blir tent vil den som regel bli tydeligere og lettere å finne. Anonymous poster hash: 0cf5e...663 Finner ingenting inni hetten. Er som en tom ballong som ikke gir noen nytelse, men takk for svar. Ts Anonymous poster hash: 86abf...a83
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Finner ingenting inni hetten. Er som en tom ballong som ikke gir noen nytelse, men takk for svar. Ts Anonymous poster hash: 86abf...a83 Gå lengre opp eller ned langs sidene. Det som vanligvis synes er bare toppen av isfjellet. Er det ingenting der bør du spørre fastlege/gynekolog, men da vil ikke kirurgi hjelpe deg heller. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a5/Clitoris_inner_anatomy.png Anonymous poster hash: 0cf5e...663 1
suprarenalis Skrevet 12. juni 2015 #5 Skrevet 12. juni 2015 Nei, på bildet i HI har de ikke anbefalt å fjerne deler av noe som helst. Det er en illustrasjon på omskjæring. Anbefaler deg å utforske deg selv mer. Om ikke det hjelper, spør neste gang du er hos gynekolog. Det er ikke flaut 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå