AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Som submissiv jente lurer jeg på hva dere liker med å dominere og hva dere liker å gjøre med subene deres. Hva er viktig for dere?Anonymous poster hash: d495c...86d
herremann Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 at hun nyter det og at hun adlyder om hun har noen begrensninger skal det avklares på forhånd. 1
Fjompen Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Kommunikasjon, tillit og åpenhet er viktig for meg. Og at hun tør å si ifra, både om hva som er bra,og hva som ikke fungerer. Personlig så liker jeg fustrasjon, trygling, ydmykelse og en liten dæsj redsel. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Enig i dette, det er jo tilliten som er avgjørende. Synes faktisk det er vanskelig å overgi makten hvis mannen blir for usikker på hva han skal gjøre. For min del må han gjøre hva han vil (det er jo hele poenget ). Men kan jeg spørre; har der alltid hatt den dominante siden eller har den kommet mer frem senere? Jeg har alltid tent på å bli bundet/holdt fast og dominert, men er jo noen som ikke oppdager det før senere at de liker det. Anonymous poster hash: d495c...86d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå