Gå til innhold

Overraske ham seksuelt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sexøkta går slik: starter med å kline, kle sakte av hverandre, gi hverandre litt oralsex/runke/fingre hverandre, knulle.

Vil gjerne overasske ham, gi han noe han vil huske i lang tid, noe han ikke har opplevd før.

Gutter!! Hva er det dere drømmer om at dama skal gjøre, men som ingen er tøffe/dirty nok til å gjøre? Og som dere ikke er tøffe nok til å be om? Hva ville overrasket dere og samtidig gjort dere spinnville?

Tar selvfølgelig imot tips fra jenter også :)

Anonymous poster hash: 97653...05c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe det kunne jeg jo gjort. :) Men som regel er han glad i å bare bli kvitt klærne og tenker så vidt over undertøyet.. Flere?

Ts

Anonymous poster hash: 97653...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en godt fuktig finger å tease han med bak mens du suger han? Om han kunne like slikt da. Kanskje dominere han litt med å få han på rygg, gjerne i dusjen eller badet mens du setter deg over han og beordrer han tå slikke deg ;-) gnir deg rundt over hele ansiktet hans så han blir helt innsmurt i saftene dine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ikke så gira på å putte en finger der bak.. Litt ekkelt syns nå jeg. Men takk for forslag! :) flere?

Ts

Anonymous poster hash: 97653...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva fantaserer du om da??
Hva med å overraske han med noe av det? Eventuelt fortelle han om fantasiene dine mens du gjør ting med han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Vurderer å overasske han ved å kjøpe inn en boks med krem eller lignende som jeg plukker fram under økta. Vi er ikke så flinke på å fokusere på hele kroppen og ikke bare kjønnet. Eller kjøpe inn håndjern. Kanskje begge deler..:)

Ts

Anonymous poster hash: 97653...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peeves

Er egentlig ikke så gira på å putte en finger der bak.. Litt ekkelt syns nå jeg. Men takk for forslag! :) flere?

Ts

Anonymous poster hash: 97653...05c

Dersom du ikke vil gjøre det du synes ikke er så veldig apetittelig kan det jo bli vanskelig å overraske han må en måte de fleste ikke gjør. 

 

Personlig synes jeg kremer og slikt kan bli kjedelig, om dere ikke har hatt håndjern før kan det bli spennende ja, enten be han bruke dem på deg, eller la han være litt sub så kan du bruke de på han  og tease han slik du vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! Kan også invitere han på badekar-sex

Ts

Anonymous poster hash: 97653...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! Kan også invitere han på badekar-sex

Ts

Anonymous poster hash: 97653...05c

Du verden så fantasiløse du er. Og uansett hva slags forslag du får så er det bare nei. Fortsett sexen under dyna du, bak et låst rom. Snart ligger du alene der uansett.

Anonymous poster hash: 5cd3c...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så fantasiløse du er. Og uansett hva slags forslag du får så er det bare nei. Fortsett sexen under dyna du, bak et låst rom. Snart ligger du alene der uansett.

Anonymous poster hash: 5cd3c...199

Ser ingen grunn til å la være å utforske å ha det gøy med annerledes sex om jeg og partneren vil det? Vet han elsker å prøve ut nye ting under sex

Ts

Anonymous poster hash: 97653...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen grunn til å la være å utforske å ha det gøy med annerledes sex om jeg og partneren vil det? Vet han elsker å prøve ut nye ting under sex

Ts

Anonymous poster hash: 97653...05c

 

Prøv å stå klar og naken på soverommet, bøyd godt fremover så han kan se rett i musen. Når du hører han kommer hjem, rop han rett inn på soveromme og la han nyte synet og kaste seg over deg! (Kan selvsagt stå klar i stuen, eller i gangen også)

 

Hadde vært helt fantastisk hvis damen hadde gjort noe sånn uoppfordret.

Anonymous poster hash: a4f79...a70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ingen grunn til å la være å utforske å ha det gøy med annerledes sex om jeg og partneren vil det? Vet han elsker å prøve ut nye ting under sex

Ts

Anonymous poster hash: 97653...05c

Han ja, men tydeligvis ikke du!

Anonymous poster hash: 5cd3c...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bruke noen kvelder med han, og øve på deepthroat? :) Typen min elsket det vertfall når jeg var fast bestemt på å klare det innen en uke, med øvelser hver kveld.. :) - Og jeg fikk massasje hver kveld den uka fordi jeg måtte jo være veeeeeldig avslappet.. Google fremgangsmåten :)

Endret av Doroline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med å bruke noen kvelder med han, og øve på deepthroat? :) Typen min elsket det vertfall når jeg var fast bestemt på å klare det innen en uke, med øvelser hver kveld.. :) - Og jeg fikk massasje hver kveld den uka fordi jeg måtte jo være veeeeeldig avslappet.. Google fremgangsmåten :)

 

Også har man deepthroat-spray man kan starte øvingen med :) Tårene kommer kanskje uansett, men det skal mer til før en brekker seg. Halleluja, hjelpemidler! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så fantasiløse du er. Og uansett hva slags forslag du får så er det bare nei. Fortsett sexen under dyna du, bak et låst rom. Snart ligger du alene der uansett.

Anonymous poster hash: 5cd3c...199

 

Hva er vitsen med spydigheten? Gahd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deepthroat hadde vært kult 😛 kunne også ventet helt naken på ham en gang. Ofte når man kler av seg under forspillet blir vi så tett at han får ikke sett kroppen min ordentlig uansett.

Ts

Anonymous poster hash: 97653...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...