Gå til innhold

Hjelp meg!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skrevet utallige mange innlegg om dette, men får så lite svar.

Jeg har slitt med angst i flere år, har ingen utdanning, men klart å få meg jobb. Har jobbet som renholder i flere år, men etter at ISS overtok bedriften sliter jeg veldig. Det er bare 2 måneder siden de overtok og jeg har allerede blitt utslitt. Jeg løper på jobb og jeg blir helt stressa.

Heldigvis går jeg til dps igjen. Angsten min har forverret seg og det er vanskelig å finne seg en annen jobb når jeg føler meg så nedbrutt.

Legen min er ikke nådig, hun sier at dette får jeg da rutine på og klarer. Det virker som hun mener jeg skal holde ut i jobben selv om den gjør meg dårlig.

Toppen av kransekaka er at jeg blir mobbet av en kollega, hun har mobbet meg alle årene i jobben og slipper unna!

Hva kan jeg gjøre??

Anonymous poster hash: 64ae2...05c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skrevet utallige mange innlegg om dette, men får så lite svar.

Jeg har slitt med angst i flere år, har ingen utdanning, men klart å få meg jobb. Har jobbet som renholder i flere år, men etter at ISS overtok bedriften sliter jeg veldig. Det er bare 2 måneder siden de overtok og jeg har allerede blitt utslitt. Jeg løper på jobb og jeg blir helt stressa.

Heldigvis går jeg til dps igjen. Angsten min har forverret seg og det er vanskelig å finne seg en annen jobb når jeg føler meg så nedbrutt.

Legen min er ikke nådig, hun sier at dette får jeg da rutine på og klarer. Det virker som hun mener jeg skal holde ut i jobben selv om den gjør meg dårlig.

Toppen av kransekaka er at jeg blir mobbet av en kollega, hun har mobbet meg alle årene i jobben og slipper unna!

Hva kan jeg gjøre??

Vi er mange som mistrives fordi vi blir slitne på jobben kjære deg. Ang Mobbingen må du ta det opp med sjefen, det er en personalsak

Anonymous poster hash: abde1...862

• Liker 1
Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Hei TS

Det du kan gjøre er å bytte fastlege om du mener denne ikke forstår deg. Det kan du lett gjøre her: 

https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/visloginside.do

Deretter, om du er nedbrutt pga jobben og legen mener det kan du få sykemelding etter grad. F.eks 50 % eller mer eller mindre, alt ettersom. Så må arbeidsgiver tilpasse jobben etter dette, og hva du klarer. Da slipper du å slite deg ut, dette blir da også tilpasset din angst. 

Edit: Vil du holde din angst for deg selv har ikke arbeidsgiver krav på å få vite om dette.

Endret av gjestvest
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar begge to! :blomst:

Jeg ble sliten på jobb før også, men nå har det blitt umenneskelig. Dessverre beskytter også sjefen min denne mobberen. Jeg har ikke telling på antall ganger jeg har sagt ifra til sjefen, det gjelder også mine kollegaer, denne mobberen er stygg mot de fleste.

Håper jeg kan få jobb et annet sted, da slipper jeg å forholde meg til denne mobberen i tillegg.

TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...