Gå til innhold

Panikkanfall, hjelp meg! :(


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg akkurat hadde eller var på tur å få noe panikkanfall. Det er veldig nytt for meg da jeg ikke har slitt med panikkangst, men er generelt deprimert og har ekstrem sterk sosial angst. Jeg er også redd for å bli syk, og har noe setesmerter som går nedover utover i låret (stresser meg enda mer) og følte noe smerter i magen og tror det er noe farlig, så føles det ut som armen min begnner å bli øm og den kjennes fortsatt rar ut, så tror jeg har blodpropp eller noe og ikke får blodtilførsel og at jeg kommer til og dø osv, og de jeg kan snakke me får jeg ikke tak i, ble skikkelig stressa, begynte nesten å grine og har veldig vondt i sete/lår og troor kansje det påvirker dette, og det med armen kom ettersom jeg begynte å bli stressa og trodde jeg skulle dø eller noe, det er der enda, vt ikke om dette bare er placebo effekt fordi jeg TROR jeg er syk eller noe men noen må hjelpe meg

 

er dette normalt å føle når man er på tur å få panikkanfall eller noe? fysisk ubehag som ømhet i f.eks en arm der man da tror man ikke får blodtilførsel og nå skal man dø? Alt i alt tror jeg at jeg har infeksjon i magen, magesår f.eks, blodpropp, kreft til vanlig selvom ikke dette sto i hodet på meg mest akkurat nå, følte meg nesten litt svimmel osv..

 

føler meg en smule roligere nå, så tror kansje panikken roet seg litt, men trenger veldig støtte fra noen akkurat nå :( er dette normalt ved panikkangst?? Kan jeg ha fått den rare følelsen i armen pga jeg allerede begynte å bli stresset?? Jeg fikk dette idag, samme dagen som jeg fikk setesmertene tilbake, (har hatt smertefri lenge og følt meg helt grei) men nå kom det tilbake ganske kraftig.. kan det ha påvirket meg og gjort slik at jeg tror jeg er mer syk en jeg er?? herregud så stresset jeg ble og redd og er enda stresset men føles litt roligere 



Anonymous poster hash: 3ad1a...afb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et panikkanfall kommer som lyn fra klar himmel og går fra 0 til hunder i løpet av brøkdelen av et sekund,så det er ikke noe man e på "tur til å få".Og desuten var du redd for noe konkret som gjorde at du ble redd. Panikkanfall er en frykt man ikke kan plassere.Angst kan det være,men ikke panikkanfall



Anonymous poster hash: 9b879...b6a
AnonymBruker
Skrevet

Et panikkanfall kommer som lyn fra klar himmel og går fra 0 til hunder i løpet av brøkdelen av et sekund,så det er ikke noe man e på "tur til å få".Og desuten var du redd for noe konkret som gjorde at du ble redd. Panikkanfall er en frykt man ikke kan plassere.Angst kan det være,men ikke panikkanfall

Anonymous poster hash: 9b879...b6a

Da tar du feil.

TS hadde symptomer som kan likne på et klassisk panikkanfall

Men det er alltid lurt å ta en legesjekk om det gjentar seg, så man kan sjekke at det ikke er noe fysisk.

Anonymous poster hash: 29515...e6a

  • Liker 1
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Det er sånn mine panikkanfall er. Jeg kan merke de på forhånd. Har ikke vært null til hundre på en god stund.

AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn mine panikkanfall er. Jeg kan merke de på forhånd. Har ikke vært null til hundre på en god stund.

Har hatt ett 0-100 2-3 ganger over 2-3 år, men nå kjentes det ut som det bygget seg opp mer og mer, før det plutselig roet seg sakte men sikkert ned for ingen grunn. Hadde også noen skjelvninger, kvalmhet når jeg begynte å bli stresset og gikk rundt i rommet å prøvde å roe meg ned ved å puste rolig osv, så vet ikke jeg. 

Anonymous poster hash: 3ad1a...afb

Gjest Uhumskheter
Skrevet

 

Har hatt ett 0-100 2-3 ganger over 2-3 år, men nå kjentes det ut som det bygget seg opp mer og mer, før det plutselig roet seg sakte men sikkert ned for ingen grunn. Hadde også noen skjelvninger, kvalmhet når jeg begynte å bli stresset og gikk rundt i rommet å prøvde å roe meg ned ved å puste rolig osv, så vet ikke jeg. 

Anonymous poster hash: 3ad1a...afb

 

 

Akkurat sånn jeg har det.

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat sånn jeg har det.

Okei. roet seg veldig nå hvertfall. 

Anonymous poster hash: 3ad1a...afb

Gjest Uhumskheter
Skrevet

 

Okei. roet seg veldig nå hvertfall. 

Anonymous poster hash: 3ad1a...afb

 

 

Da er du en erfaring rikere, og nå kjente du hvordan kroppen din fungerer og hva den gjør når den bygger opp et panikkanfall, så om det skjer igjen, kanskje du ikke blir like redd :)

AnonymBruker
Skrevet

Da tar du feil.

TS hadde symptomer som kan likne på et klassisk panikkanfall

Men det er alltid lurt å ta en legesjekk om det gjentar seg, så man kan sjekke at det ikke er noe fysisk.

Anonymous poster hash: 29515...e6a

Deg om det ;)

Anonymous poster hash: 9b879...b6a

AnonymBruker
Skrevet

Da er du en erfaring rikere, og nå kjente du hvordan kroppen din fungerer og hva den gjør når den bygger opp et panikkanfall, så om det skjer igjen, kanskje du ikke blir like redd :)

Det har du rett i, beroligende å tenke på faktisk, så tusen takk! 

Anonymous poster hash: 3ad1a...afb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...