Gå til innhold

Bondage og fastlåsing av jenter.


Frank5099

Anbefalte innlegg

Jeg fascineres veldig av bondage og jenter som blir fastlåst i ulike seksuelle posisjoner. Omtrent som om de skule være et objekt/en ting som stilles ut på en utstilling. Hva synes dere jenter om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som tenner på det liker det vel, slik som alt annet! Jeg synes det høres veldig kult ut, mens andre syns nok det høres forkastelig ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som tenner på det liker det vel, slik som alt annet! Jeg synes det høres veldig kult ut, mens andre syns nok det høres forkastelig ut..

Du har helt rett, men er det ikke noe med settingen det gjøres i og om det gjøres gjennomført og skikkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker tanken på å være fastlåst/bundet i en stilling, og at mannen bare nyter synet og lar meg stå sånn en stund før han i det hele tatt rører meg. Ekstra spennende med bind for øynene og eventuelt ørepropper, slik at jeg ikke aner hva han driver med eller hvor han er!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner det nedverdigende. Men det er jo dem som tenner på det, både det å bli behandlet sånn og de som blir kåt av å ydmyke andre.

Det er også mange menn som har det samme tenningsmønsteret som kvinner og vice versa.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner det nedverdigende. Men det er jo dem som tenner på det, både det å bli behandlet sånn og de som blir kåt av å ydmyke andre.

Det er også mange menn som har det samme tenningsmønsteret som kvinner og vice versa.

Takk for sitt svar. Betyr det at du ikke liker det? Noen jenter liker jo at det er nedverdigende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for sitt svar. Betyr det at du ikke liker det? Noen jenter liker jo at det er nedverdigende.

Jeg kommer ikke til å si noe om mine personlige preferanser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å si noe om mine personlige preferanser.

Jeg respekterer selvsagt det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at det er nedverdigende og ydmykende. Men jeg tenner voldsomt på dominering og bondage.



Anonymous poster hash: 2405f...1e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker sånn, men må ikke være for brutal og hardt. Liker ikke smerte.

Liker å bli bundet fast og gjerne at han tar kvelertak på meg. Følelsen av å være redd og hjelpeløs, tenner meg litt :)

Jeg er overhode komfortabel med bind for øynene. Jeg må se hva han gjør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor melder jeg meg på holdt jeg på å si :P

Anonymous poster hash: d7bd6...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fascineres veldig av bondage og jenter som blir fastlåst i ulike seksuelle posisjoner. Omtrent som om de skule være et objekt/en ting som stilles ut på en utstilling. Hva synes dere jenter om dette?

Jeg er som deg og tenner veldig på bondage. Kjæresten min liker å bli dominert og særlig at jeg binder henne fast. Så planen er når vi kjøper vårt eget hus skal vi ha et eget rom kun til sex. Dvs at det skal være forsåvidt hemmelig. Hvor det da skal være mulighet for dette. Ja det blir en slags sex-dungeon, og dette er hennes plan. Ikke min. Men jeg liker idéen så godt at jeg er enig :D

Anonymous poster hash: 9082a...ea6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.

 

Det er ikke alle som assosierer ydmykelse med noe seksuelt da. Det har ingenting med evolusjonsbiologi eller instinkter å gjøre, det er kun det psykologiske aspektet ved det. Enkelte kobler seksualiteten sin sammen med en nedverdigende adferd. Et ganske interessant emne egentlig om en graver litt i det, for det viser seg ofte at forholdene en person vokste opp i er avgjørende for hvilket tenningsmønster som gradvis utvikler seg fra en ung alder av. Så hvis et barn blir mye nedverdiget så er det store sannsynligheter for å påvirke tenningmønsteret sånn og i tillegg ofte anlegger mennesker et elsk/hat forhold til det, fordi det egentlig ikke er så digg i lengden. Finnes selvsagt unntak til dette og.

 

Jeg kan si så mangt at jeg ikke blir kåt av å ydmyke noen, jeg kobler det bare ikke med noe seksuelt.

 

Jeg har ikke noe problem med å nedverdige og ydmyke andre mennesker da, både menn og kvinner, hvis jeg mener de har gjort seg fortjent til det, men det tenner meg ikke det grann å gjøre det. Den kontrollen liksom, betyr ingenting for meg. Jeg kan ta den kontrollen når som helst om jeg ønsker det og føler behov for det, men det hadde nok skjedd under helt andre omstendigheter og det kunne potensielt ha blitt katastrofalt mye mer voldsomt og intenst. Og det forekommer overhodet ikke under trygge rammer eller med samtykke.

 

Jeg kan si så mye da, om personlige preferanser. Og for all del, jeg dømmer ingen. Folk er forskjellige og kommer fra forskjellige miljø og det er selvsagt lov å leve ut fantasiene sine så lenge det finnes en gjensidig interesse og et åpenbart samtykke.

Endret av Ok2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FruKG

Jeg fascineres veldig av bondage og jenter som blir fastlåst i ulike seksuelle posisjoner. Omtrent som om de skule være et objekt/en ting som stilles ut på en utstilling. Hva synes dere jenter om dette?

 

Jeg synes det er en spennende måte å krydre sexlivet på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som deg og tenner veldig på bondage. Kjæresten min liker å bli dominert og særlig at jeg binder henne fast. Så planen er når vi kjøper vårt eget hus skal vi ha et eget rom kun til sex. Dvs at det skal være forsåvidt hemmelig. Hvor det da skal være mulighet for dette. Ja det blir en slags sex-dungeon, og dette er hennes plan. Ikke min. Men jeg liker idéen så godt at jeg er enig :D

Anonymous poster hash: 9082a...ea6

Det høres ut som en veldig god plan. Hyggelig å møte en likesinnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.

 

Det er ikke alle som assosierer ydmykelse med noe seksuelt da. Det har ingenting med evolusjonsbiologi eller instinkter å gjøre, det er kun det psykologiske aspektet ved det. Enkelte kobler seksualiteten sin sammen med en nedverdigende adferd. Et ganske interessant emne egentlig om en graver litt i det, for det viser seg ofte at forholdene en person vokste opp i er avgjørende for hvilket tenningsmønster som gradvis utvikler seg fra en ung alder av. Så hvis et barn blir mye nedverdiget så er det store sannsynligheter for å påvirke tenningmønsteret sånn og i tillegg ofte anlegger mennesker et elsk/hat forhold til det, fordi det egentlig ikke er så digg i lengden. Finnes selvsagt unntak til dette og.

 

Jeg kan si så mangt at jeg ikke blir kåt av å ydmyke noen, jeg kobler det bare ikke med noe seksuelt.

 

Jeg har ikke noe problem med å nedverdige og ydmyke andre mennesker da, både menn og kvinner, hvis jeg mener de har gjort seg fortjent til det, men det tenner meg ikke det grann å gjøre det. Den kontrollen liksom, betyr ingenting for meg. Jeg kan ta den kontrollen når som helst om jeg ønsker det og føler behov for det, men det hadde nok skjedd under helt andre omstendigheter og det kunne potensielt ha blitt katastrofalt mye mer voldsomt og intenst. Og det forekommer overhodet ikke under trygge rammer eller med samtykke.

 

Jeg kan si så mye da, om personlige preferanser. Og for all del, jeg dømmer ingen. Folk er forskjellige og kommer fra forskjellige miljø og det er selvsagt lov å leve ut fantasiene sine så lenge det finnes en gjensidig interesse og et åpenbart samtykke.

Takk for et nyansert og reflektert svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for et nyansert og reflektert svar. :)

Enn du da, åssen har forholdet ditt vært med din mor i oppveksten din?

Så hva du likte i den andre tråden og du la jo mye mer vekt på smerter enn bondage, så det virker jo som du mer sadistisk enn dominerende. Du behandler ikke andre damer og lar dem gå gjennom noe du egentlig ønsker for din mor?

Og om du fikk deg en datter, eller har en, ville du ønsket at hun fant seg en som deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...