Gå til innhold

Dere som har elskere eller elskerinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjør dere andre ting seksuelt sammen med dem enn med ektefellen?



Anonymous poster hash: 89771...268
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Gjør dere andre ting seksuelt sammen med dem enn med ektefellen?

Anonymous poster hash: 89771...268

 

 

Ja, så enkelt som å ha sex I det hele tatt...

Anonymous poster hash: 4d67e...2ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det blir "naturlig", fordi årsaken til at det var aktuelt i det hele, var jo nettopp det at det var elementer min mann og jeg ikke gjorde sammen fordi det ikke var naturlig eller ønskelig for ham. 

Man kan si jeg elsker med min mann, mens jeg hadde min sex med elsker. Elsker ble strengt tatt et "redskap" for meg, og dermed blir alt det andre unaturlig å bruke der.



Anonymous poster hash: 88d25...088
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja. Det blir "naturlig", fordi årsaken til at det var aktuelt i det hele, var jo nettopp det at det var elementer min mann og jeg ikke gjorde sammen fordi det ikke var naturlig eller ønskelig for ham. 

Man kan si jeg elsker med min mann, mens jeg hadde min sex med elsker. Elsker ble strengt tatt et "redskap" for meg, og dermed blir alt det andre unaturlig å bruke der.

Anonymous poster hash: 88d25...088

 

 

hæ? hvorfor har du ikke din sex med mannen du elsker da?

Anonymous poster hash: d5638...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Med mannen har jeg ikke noe nærhet, eller sex.. Med elskeren prøver vi ut alt vi har lyst på. Pusher grensene våre, utforsker, leker, koser..

Det er fryktelig enkelt å sitte på sidelinjen å fortelle hva som er riktig for andre. For min del har jeg snakket meg tom på å forsøke å endre sexlivet hjemme. Etter mange år uten sex, søker jeg heller det utenfor. Resten av forholdet er bra. Med hus, barn, hytte osv, er fet ikke så enkelt å bare gå. Det hadde nok vært vanskeligere for mannen enn at jeg er utro.

Anonymous poster hash: 8648b...fc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gjør dere andre ting seksuelt sammen med dem enn med ektefellen?

Anonymous poster hash: 89771...268

 

Nei, det går mer eller mindre i det samme som med han.

Anonymous poster hash: 4676e...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting er svart /hvitt. Det lærer man etter hvert som man får litt livserfaring.

 

Hvis den du er gift med nekter deg sex, ikke fungerer seksuelt eller ikke orker sex mer, så begynner man å lengte etter nærhet og kos og bekreftelse på at man er attraktiv som menneske og at noen vil ha deg.

Bare det å være nær noen, det blir en mangel i livet, og man kan føle seg svært ensom og uelsket.

Før man har vært i den situasjonen selv, er det lett å sitte og dømme andre.

 

Kanskje man har barn sammen, er blitt mer som venner, eller ektefellen har en sykdom eller uvilje mot sex og nekter å gjøre noe med det.

 

Det er veldig lett å sitte og dømme andre, jeg var sånn selv når jeg var yngre.

Etter hvert som man blir eldre skjønner man at livet har mange sider og ingenting er så enkelt som man tror.

 

Jeg tror mange skjønner innerst inne at ektefellen er utro dersom de selv ikke vil ha sex eller har sluttet å vise kjærlighet til denne. Ingen kan leve på den måten i lengre tid uten å lengte etter noe mer.

Det er komfortabelt å bli i et ekteskap av mange grunner, så jeg tror en del velger det likevel og så ser de gjennom fingrene med utroskapet. Eller begge har kanskje sex utenfor ekteskapet.

 

Man må være med å ta ansvar for ting, og jeg mener at hvis jeg hadde nektet mannen min sex over lang tid, så hadde jeg hatt et medansvar for å ordne opp i ting. Hvis jeg nektet, så kunne jeg heller ikke forventet at han skulle gå uten nærhet og sex i årevis, selv om ekteskapet fungerte ellers.

 

Og jeg vet om flere som tillater den andre å være utro fordi de ikke kan ha sex selv av medisinske årsaker.

 

 



Anonymous poster hash: 67bc8...adf
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på med en som var sammen med en annen i en periode. Det tok faktisk 4-5 dater før jeg i det hele tatt fikk kysse dette mennesket, selv om hun overnattet flere netter før dette. 7-8 dater før vi hadde sex. 

 

Kom jo i mål, men det ble dyrt.



Anonymous poster hash: 2e958...8fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...