AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Han ene i vennegjengen vår er 33 år og fortsatt jomfru. Jeg prøver å aldri ta opp seksuelle temaer når han er i nærheten, men noen ganger hender det jo at andre tar det opp. Er det da greit å dreie samtalen over på noe annet for å unngå pinlighet? Noen tuller også med at han er jomfru, jeg synes det er dårlig gjort. Vet ikke hva dere mener. Anonymous poster hash: 9700a...345
Maleficenta Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Han ene i vennegjengen vår er 33 år og fortsatt jomfru. Jeg prøver å aldri ta opp seksuelle temaer når han er i nærheten, men noen ganger hender det jo at andre tar det opp. Er det da greit å dreie samtalen over på noe annet for å unngå pinlighet? Noen tuller også med at han er jomfru, jeg synes det er dårlig gjort. Vet ikke hva dere mener. Anonymous poster hash: 9700a...345 Jeg syns og det er dårlig gjort. Han ler sikkert selv utad. Men inni seg blir han sikkert uvel og lei seg 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Han ene sa på fylla at han skal kjøpe hore til han i 40-årsgave hvis han fortsatt er jomfru da. Anonymous poster hash: 9700a...345
*Maja* Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Jeg er helt enig med Maleficenta. Synes ikke det er noe snilt å spøke om sånne ting, særlig om han synes det er et sårt punkt. Er det selvvalgt og noe han står for blir det noe annet. 1
Maleficenta Skrevet 12. juni 2015 #5 Skrevet 12. juni 2015 Han ene sa på fylla at han skal kjøpe hore til han i 40-årsgave hvis han fortsatt er jomfru da.Anonymous poster hash: 9700a...345 Fy faen. Kan de ikke bare forsøke å spleise han med noen istedet for å le av han. Og om det er ute blant folk så er det jo ikke kjekt at de roper ut at han er jomfru så hele verden hører det
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 Fy faen. Kan de ikke bare forsøke å spleise han med noen istedet for å le av han. De har prøvd det, men han synes det er kleint. En gang fikset de så han satt der alene med en jente som var veldig pen. Tror hun var litt betatt av han, men fyren turte jo ikke si noe mer enn å snakke om været og sånn Anonymous poster hash: 9700a...345
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #7 Skrevet 12. juni 2015 Jeg er helt enig med Maleficenta. Synes ikke det er noe snilt å spøke om sånne ting, særlig om han synes det er et sårt punkt. Er det selvvalgt og noe han står for blir det noe annet. Hvorfor er det noe annet hvis det er selvvalgt? Folk har ikke noe med det uansett. Man spøker ikke om sånne ting. Anonymous poster hash: a24bf...7f9 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #8 Skrevet 12. juni 2015 De har prøvd det, men han synes det er kleint. En gang fikset de så han satt der alene med en jente som var veldig pen. Tror hun var litt betatt av han, men fyren turte jo ikke si noe mer enn å snakke om været og sånn Anonymous poster hash: 9700a...345 Vennene dine er isåfall mobbere. De burde skjerpe seg. La han være i fred..Anonymous poster hash: a24bf...7f9 1
*Maja* Skrevet 12. juni 2015 #9 Skrevet 12. juni 2015 Hvorfor er det noe annet hvis det er selvvalgt? Folk har ikke noe med det uansett. Man spøker ikke om sånne ting.Anonymous poster hash: a24bf...7f9 Jeg er helt enig i at ingen har noe med det, men jeg tenkte vel heller om han var en spesiell prest eller noe. Eller...nei, da er det ihvertfall ikke greit å spøke om det. Nei, jeg trekker tilbake det jeg sa. Det er aldri greit å spøke om noe sånt. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #10 Skrevet 12. juni 2015 Jeg synes også det er litt dårlig gjort. Pleide å "mobbe" min bestevenn når han var 17 og jomfru (helt normalt jo, men fortsatt). Jeg pleide å synge "like a virging" til han bare på pur faen. Anonymous poster hash: 208c4...366
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #11 Skrevet 12. juni 2015 De har prøvd det, men han synes det er kleint. En gang fikset de så han satt der alene med en jente som var veldig pen. Tror hun var litt betatt av han, men fyren turte jo ikke si noe mer enn å snakke om været og sånn Anonymous poster hash: 9700a...345 Siden du presterte og putte den smilien der så fremstår du ikke akkurat så veldig bra selv.. Stakkars "vennen" deres. I hans sko med sånne venner hadde jeg takk hurtig billetten til neste stop.... Dere sitter og ler og syntes dette er festlig. For alt dere vet sitter han med selvmordstanker for han føler seg mislykket.Anonymous poster hash: f6857...2da 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå