AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Idag skal jeg shoppe noen sko som er gode for kroppen. Hvilke burde jeg se etter? Noen merker å anbefale? Eller en spesiell type sko? Gjerne noen luftige, da jeg tåler sommervarmen dårlig... Kanskje ett par sko og ett par sandaler.Anonymous poster hash: 57782...559
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Scholls, Ecco, Clarks. Var bare noen få jeg kom på. Anonymous poster hash: 891fe...cc7
Gjest Magdalene Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 (endret) Merell syns jeg har gode sandaler, som også ser fine ut Jeg har bekhterev og er mye plaget med bekken og rygg, men disse funker supert. Endret 12. juni 2015 av Magdalene
Neutral90 Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Ecco fungerer bra for meg, men for en venninne med bekterev fungerer de ikke. Så et godt merke kan være ypperlig for meg, men dårlig for deg. Jeg anbefaler og gå i butikk, da du får prøvd litt forskjellige sko og følt hvordan de er på.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #5 Skrevet 12. juni 2015 sko og sandaler med god støtdemping sko reebok easy tone har gode luftputer i yttersålene og gi god demping men de er håpløst vanskelig å finne og de tvinger deg til å gå riktig -hæl tå ikke hæl utside/innside av foten tå denne skoen har ikke blitt nevnt sandaler viss du ikke finner noen som du syns gir god nok støtdeming på skobutikkene så kan det vere at du skal dra på en tess butikk (verne -klær sko utstyr) og prøve ut skono sandalene deres de er ikke så fine å se til men ganske så gode å gå i det kan vere at de har noen joggesko også kominasjonen lekre å se på og hofte bekken og rygg overlever uten for mye smerter etter en dag i skoene tror jeg ikke finnes, jeg har i alle fall ikke funnet det de siste 27 åra lykke til med jakten på sko og sandaler som passer din fot og helse Anonymous poster hash: 783c1...50f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå