AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Halla folkens ! Jeg er da 24 og jomfru. Kan starta å fortelle litt om meg selv.... Jeg er ganske utadvendt og har faktisk hatt damer som var interessert i meg. Men sliter litt med selvbilde og blir like sjokkert hver gang ei dame gir meg oppmerksomhet. Er ikke ukysset og har vært i senga m damer før. Insiativ tar jeg aldri selv, og måtte ei fantastisk dame for et par år siden som også var jomfru...men sliter en del med prestasjonsangst. Hun var sinnsykt pen og jordnær, men tenkte "hun fortjener så mye bedre enn meg". Jeg angrer en god del på det idag for å si det sånn. Har vært i senga med 12 damer og ettersom jeg er uerfaren så blir jeg litt nervøs for at hun ikke liker det. Hva er deres syn på dette ?? Litt mer egoisme inn i bilde kanskje. Anonymous poster hash: 7c0f7...202
Belsebub Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Du er jomfu men har vært i senga med 12 damer....? 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 måtte ei fantastisk dame for et par år siden som også var jomfru...men sliter en del med prestasjonsangst. Hun var sinnsykt pen og jordnær, men tenkte "hun fortjener så mye bedre enn meg". Jeg angrer en god del på det idag for å si det sånn. Det er vel ingen selvfølge at hun lar deg knulle henne bare fordi du møtte henne? Anonymous poster hash: fcc29...5f2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Du er jomfu men har vært i senga med 12 damer....? Vært i senga uten sex. Anonymous poster hash: fcc29...5f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå