Gå til innhold

Lovelulu


Snurten1

Anbefalte innlegg

Finnes det verre blogger? Gud. Sjenert er hun ihvertfall ikke, bilder av både rumpe, pupper, og slangen når hun tar tarmskylling. Blir fysisk kvalm. Hva tenker dere om denne dama? Og tenker ikke også dere at mannen må være fryktelig pinlig berørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er iallefall helt opphengt i seg selv! Slankekur etter slankekur, botox, restylane, shellac på negler og tær, hårextentions.....og reiser inn til Trheim for å bo på hotell regelmessig for å gjøre alt dette. Mannen må iallefall tjene godt for å finansiere alt dette, man blir ikke rik som uføretrygdet hjelpepleier. 

 

Og hva er dette med å vise pupper hele tiden? Hun stapper jo alt fra pepsimax-flaske til blomster oppi kløfta og tar nærbilde av det!

 

Hun oppfører seg som en skikkelig fjortisblogger som gjør alt for å havne på topplista på blogg.no. 

 

(og ja, jeg vet: jeg trenger ikke lese bloggen, men det er som å kjøre forbi et ulykkessted, man må bare se)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Finnes det verre blogger? Gud. Sjenert er hun ihvertfall ikke, bilder av både rumpe, pupper, og slangen når hun tar tarmskylling. Blir fysisk kvalm. Hva tenker dere om denne dama? Og tenker ikke også dere at mannen må være fryktelig pinlig berørt?

Bittelittegranne oppmerksomhetssyk....*understatement*..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så ille at hun bruker extensions og neglelakk?

Neglelakk og extension i seg selv er ikke så ille, men det er endel av hele bildet og fremtoningen hennes. Dama er over 40, synes ikke helt det tar seg ut å legge ut bilder av pupper, rumpe og og poserer med  duckface, gjerne med ei rose eller pepsimax dyttet ned mellom puppene og nærbilde av de

 

Nå er det forsåvidt ikke vanlig neglelakk hun bruker, men sånn shellac som hun må til salong for å legge, samtidig som hun også tar botox og restylane. Og betaler på tusenvis for sånn behandling der man blir surret inn som ei svinestek for å miste noen cm rundt mage, lår og rumpe. 

 

Det blir bare tragisk. Virker som hun lever og ånder for hunden og kosmetiske behandlinger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er gift da, og har en voksen sønn.

 

Men, mulig ensom likevel.

 

Sjelden hun poster noe om sosiale begivenheter hun er med på. Det går i hjemmetrening, kosmetiske behandlinger, slankekurer og forskjellige slankeprodukter, katten og bikkja, og posting av diverse bilder av seg selv eller bikkja. 

 

Med tanke på det innlegget hun skrev om der hun stjal fra pasienter og ble dømt for det så kan jeg tenke meg at det kan bli ensomt å fortsette å bo på en så liten plass som hun gjør. Selv om hun har sonet sin straff så blir hun nok for alltid dømt og utstøtt fra bygdafolket. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er denne bloggen på topplisten? Jeg er veldig nysgjerrig av meg og kikket inn. Men det var masse bilder av henne. Bikinibilder. Men ikke noe sånn "wow". Ikke det at de andre bloggerne på topp er "wow" heller forsåvidt. Jeg bare reagerer på temaet på bloggen virker å være slankekur, botox og ting i den kategorien der.

 

Hun får ganske mye dritt i kommentarfeltet også.

Endret av Saltsild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er denne bloggen på topplisten? Jeg er veldig nysgjerrig av meg og kikket inn. Men det var masse bilder av henne. Bikinibilder. Men ikke noe sånn "wow". Ikke det at de andre bloggerne på topp er "wow" heller forsåvidt. Jeg bare reagerer på temaet på bloggen virker å være slankekur, botox og ting i den kategorien der.

 

Hun får ganske mye dritt i kommentarfeltet også.

Da må hun slette mange kommentarer, for jeg ser bare fine kommentarer de gangene jeg er innpå bloggen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må hun slette mange kommentarer, for jeg ser bare fine kommentarer de gangene jeg er innpå bloggen..

Det er mulig hun gjør det? Hun har i hvert fall hatt flere krangle blogginnlegg der hun krangler med en annen blogger. Tror hun andre bloggeren heter noe med "synsk...". Og der går det dritt i kommentarfeltene. 

Det har også vært flere innlegg der hun tar sånn tarmskyll tror jeg det heter. Der er folk ganske slemme mot henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig hun gjør det? Hun har i hvert fall hatt flere krangle blogginnlegg der hun krangler med en annen blogger. Tror hun andre bloggeren heter noe med "synsk...". Og der går det dritt i kommentarfeltene.

Det har også vært flere innlegg der hun tar sånn tarmskyll tror jeg det heter. Der er folk ganske slemme mot henne.

Hun andre heter synskepeggy. De er som to tenåringsjenter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun andre heter synskepeggy. De er som to tenåringsjenter

Jeg må si meg enig. De kranglene deres er helt fantastiske.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pærecider

Endrer det opprinnelige innlegget mitt, siden hun har laget ny blogg og virker som om hun ønsker å starte på nytt igjen og legge ting bak seg. Alle fortjener en ny sjanse, syns jeg, så da er det ikke noen vits i at det gamle innlegget mitt om den forrige bloggen hennes ligger her.

Endret av pærecider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Carina Maria

Hun er tilbake med ny blogg og har nettopp hatt en heftig krangel med en annen blogger som kaller seg for Helsedagboka. De to shoutet innlegg og motinnlegg om hverandre bare for og provosere hverandre. Ingen av de to voksne damene som er 42 og 52 år slapp hverandre sine kommentarer ut på sine blogger. Hos blogger nummer tre busset det opp med barnslig krangling igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...