AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Hei! Jeg var hos legen å fikk p piller i dag. Hun sa at jeg skulle starte på brettet den første dagen i neste mensturasjonssyklus. Nå har det seg slik at jeg begynte å bruke dette merket for å slippe å få så utrolig mye mensenssmerter, så om jeg begynner på dem en annen dag (la oss si i morgen), vil det da kunne minske mensenssmertene i neste mensturasjon? Jeg skal begynne på Loette om det har noen betydning, og jeg skal få mensen om ca en ukestid. Dette er forresten første gang jeg skal bruke p piller, er 17 år og røyker ikke. Anonymous poster hash: 4d105...68b
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 For din egen del, vent til første menstruasjonsdag. LES PAKNINGSVEDLEGGET NØYE. Dette er det beste for kroppen din. Da vil risikoen for mellomblødninger minske litt. P-piller vil ikke hjelpe mot menssmerter med en gang. Vær forberedt på at det kan ta 6-8 mnd før både smerter er borte og du kan ha litt mellomblødninger. Dette er fordi kroppen din bruker litt tid på å venne seg til den ekstra tilførselen av hormoner. Anonymous poster hash: 86d41...cce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå