Gå til innhold

Jenter: Hvilke komplimenter liker dere.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker å bli kalt fin, morsom og søt, men det er ikke alle jenter som liker å bli kalt søt. Mange foretrekker sexy istedenfor hihihi

Søt kan være greit men kan være ikke greit å. Pen er bedre.

Anonymous poster hash: 44b74...d5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det ikke går i det samme hele tiden, og jeg merker at han faktisk mener det, er jeg fornøyd! Ikke kun kropp, gjerne litt ansikt dersom det skal gå på utseendet. Det er koselig å høre at man har fine øyne f.eks. Eller en litt mer uvanlig del av ansiktet, som ikke er så normalt å høre komplimenter om. Men det er desidert best å høre noe positivt om personligheten! 

AnonymBruker
Skrevet

Blir fornærmet om jeg bare får komplimenter for personlighet, vil ha for utseende. Og om jeg blir kalt søt tenker jeg automatisk at jeg er stygg, siden jeg ikke er pen nok til å bli kalt pen/vakker. Så komplimenter om utseende og aldri bruk av ordet søt er en vinner her ;)

Anonymous poster hash: e2a50...c8d

Skrevet

Pen, snill, morsom, interessant. Søt er også greit, men da tenker jeg mer på å være søt som person

AnonymBruker
Skrevet

Beste komplimentet jeg har fått fra en fremmed var en som sa spontant "Åh, de øynene der kunne jeg våknet opp med hver morgen!" Og så var det en som sa "Du er finere enn Britney Spears!" Haha han var ikke så dreven :P

Og så var det en som sendte meg en sms, som skrev at han tenkte på meg.

Og da jeg spurte "Hva tenker du da?" Så svarte han "Tenker på hvor snill du er :) "

Syns det var veldig sjarmerende og koselig.

Fikk også høre fra en eks at jeg hadde pupper som kunne stoppe kriger. :fnise:

Og det jeg husker best var han siste jeg var med, som så på meg med kjærlighet i blikket når jeg hadde kledd av meg, og sa "Så vakker du er"  Smelt...

Ellers liker jeg best komplimenter for personligheten, for utseendet er jo bare det ytre som alle ser, det er mer spesielt når noen legger merke til fine ting ved den jeg er, og ikke bare hvordan jeg ser ut.

Anonymous poster hash: 73c7a...dc0
AnonymBruker
Skrevet

Gir ALDRI kvinner komplimenter. Blir kvalm av sånn smisking...

Anonymous poster hash: e33a8...f74

• Liker 1
Gjest Godjente
Skrevet

Jeg blir så glad av å se deg, du smiler og ler så ofte, jeg blir varm inni meg når jeg snakker med deg. Du er morsom og har en herlig personlighet. 

Setter pris på å høre dette.

Gjest Godjente
Skrevet

Gir ALDRI kvinner komplimenter. Blir kvalm av sånn smisking...

Åh, så skjønn du er  :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Åh, så skjønn du er :rodmer:

Takk, ble faktigst smigret.😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...