Gå til innhold

Jenter: Hvilke komplimenter liker dere.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei så hvilke komplimenter liker dere å høre ifra gutter, som prøver å bli kjent med deg/sjekke deg opp.

Anonymous poster hash: 37e50...ec2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ting de mener.

• Liker 14
Gjest FebrinaCollett
Skrevet

Liker å bli kalt fin, morsom og søt, men det er ikke alle jenter som liker å bli kalt søt. Mange foretrekker sexy istedenfor hihihi

Skrevet (endret)

Jeg liker best å høre komplimenter om personligheten min, men sjeldent man får det når man blir sjekket opp :) Liker egentlig ikke å få komplimenter om utseende på byen, det blir så sleazy

Endret av Cashbah
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Om mannen sier jeg ligner på lurgubb blir jeg glad.

Anonymous poster hash: a824a...06a
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Er du ute etter råd, så råder jeg deg til å ikke gå for komplimentene vi jenter hører hele tiden :P

Fint å nevne noe med utséendet, men alle gutter bruker det. Derfor blir vi litt mindre smigret hver gang, da det føles så falskt ut.

Hva om du finner noe ved personligheten hennes, sånn at hun føler seg spesiell? F. eks. kan du spørre hva hun jobber med, er hun i barnehage kan du kanskje si at "jeg har sånn respekt for dere som jobber i barnehage, det må være mye arbeid og mye stress!".

Eller rose hobbyen hennes? Driver hun med teater? Er hun leder i et politisk parti? :)

Jeg blir i hvert fall smigret av sånt!

Eller kanskje rose stemmen hennes? Haha, kanskje et spesielt råd, men jeg kom plutselig på det og hadde likt om noen hadde sagt det til meg  :fnise: Ingen har noen gang sagt det til meg (jeg tenker det ofte om jenter, så kan ikke være rart?)

Endret av Tibbie
Skrevet

"Så fin du var i dag", synes jeg alltid er hyggelig :)

• Liker 2
Skrevet

Personlig liker jeg ikke å få komplimenter for utseendet mitt. Det er jo ikke min feil/fortjeneste at jeg ser ut som jeg gjør  :fnise: Men liker det hvis han kommenterer noe jeg har endret da, eller hvis jeg faktisk har lagt litt innsats i hvordan jeg ser ut, type "du var skikkelig fin i dag". Ellers liker jeg komplimenter for hvordan jeg er som person og ting jeg gjør.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tenker på komplimenter angående utseendet, så blir jeg alltid glad når menn sier jeg er klassisk vakker. :-)

Anonymous poster hash: b517a...2e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker å høre at jeg er pen, at jeg ser fin ut i dag, at jeg har fint hår, pene øyne.

Anonymous poster hash: 86369...7ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Så fin du er i dag!" "Jeg liker å se inn i de vakre øynene dine" "Du er morsom" "Det er fint å diskutere med deg, du har så fornuftig syn på ting/verden". " Jeg er imponert over hvor flink du er til......" "Du lukter så godt!" Jeg vil helst ikke bli kalt sexy før man er ganske godt kjent. "Du har så vakre, myke hender!" var det en som sa en gang mens vi gikk og leide og han strøk/koste med hånda mi. Det var veldig hyggelig, og gjorde at man fikk lyst til å bli strøket andre steder også....

Anonymous poster hash: afcd4...0a6
Skrevet

Ett av de fineste komplimentene jeg noen gang har fått var ''du har helt perfekte hender og så lange og fine fingre!'' Høres sært ut, men det kom så kontant og ærlig, og det var noe han tydelig hadde tenkt på en stund. Jeg føler jo jeg har helt normale hender, så det er ikke noe jeg tenker noe særlig over. 

En jente er stort sett klar over sine positive sider og komplimenter for det blir fort gammelt. 

Skrevet (endret)

Tror de fleste komplimenter blir godt mottatt faktisk, hvem liker ikke komplimenter?

Som mange andre skriver tror jeg likevel at komplimenter som ikke nødvendigvis går på utseendet kan være ekstra koselige å få. Har hun et personlighetstrekk du beundrer? Får hun deg til å føle deg bra? Er hun smart?

Samtidig har jeg fått noen komplimenter på utseendet som jeg har likt veldig godt. Gjerne da for et spesielt ansiktsuttrykk eller noe annet litt rart som blir kalt vakkert eller søtt. Litt "spesielle" og uventede ting virker liksom mer ærlig. Og så var det en gang etter vi hadde hatt sex og han stod oppreist ved siden av sengen og jeg følte meg veldig naken og kanskje også litt sårbar, og da sa han noe ala "herregud, du er så nydelig!". Gav en veldig god følelse :) så komplimenter på utseendet kan absolutt funke, de også!

Endret av Blondepiken
AnonymBruker
Skrevet

Hei så hvilke komplimenter liker dere å høre ifra gutter, som prøver å bli kjent med deg/sjekke deg opp.

Anonymous poster hash: 37e50...ec2

Om du skal ha sjans, så skal du ikke gi noen komplimenter. Det funker aller best.

Anonymous poster hash: 0f438...b52

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du skal ha sjans, så skal du ikke gi noen komplimenter. Det funker aller best.

:Nikke:

Anonymous poster hash: 5099b...3e2

Skrevet

Hmmmm... Enig

Komplimenter er litt... billig... Det er sånt som fulle folk lirer av seg til serveringspersonalet.

(hilsen serveringspersonalet)

• Liker 1
Skrevet

Forresten.. jeg har litt sansen for ironiske komplimenter. En gang kom en fyr bort til meg med tindrende øyne og sa: "Du svetter lite til å være så feit!" (sitat fra Pondus). Jeg synes det var utrolig morsomt og det vitnet om at vi har samme humor. Uheldigvis var jeg på jobb, så vi hadde ikke noe mer kontakt utover det...

PS: Jeg er overhodet ikke feit. Hadde eg vært overvektig hadde jeg sannsynligvis klappet til ham :fnise:

Skrevet

Jeg må si at jeg ikke er god til å ta i mot komplimenter, og ofte tenker at kompelimenter angående utseendet mitt er overdrevne. Kompelimenter angående personligheten min er noe jeg foretrekker og som treffer meg dypere. Likevel betød det mye for meg da typen sa til meg at jeg hadde fine bein. Beina mine er den delen av kroppen min jeg er mest usikker på, spesielt størrelsen på leggene.

Gjest Citronella
Skrevet

Komplimenter fungerer uansett. Jeg liker å bli plystret til av bygningsarbeidere, menn på gaten og litt awkward men søtt i bar og ute på byen. Jeg liker komplimenter med humor. :) Jeg er enkel å flørte med, og flørter tilbake. 

Men det virker som norske jenter har et problem med komplimenter som omhandler kropp og utseende. De flørter ikke tilbake. Det er feminismen som har gått til hodet på de på den gale måten. Tror jeg. ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De fineste komplimentene jeg har fått har vært de som har hørtes veldig oppriktige ut. Gjerne komplimenter som får meg til å føle meg spesiell, og som passer til settingen og det man holder på med.

For eksempel:

"Du er utrolig reflektert/smart!" "Du har et smittende humør" "Du er morsom" "Man blir glad av å være sammen med deg" "Du er utrolig sjarmerende når du gjør....."

Det er også veldig gøy å få komplimenter for ting man er flink til, at mannen legger merke til små ting: Alt fra å lage mat, idrett, måten man oppfører seg ovenfor andre etc.

Anonymous poster hash: ee90f...05f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...