AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Jeg er medlem på en nettside som i stor grad brukes til å finne sexpartnere, og for en liten stund siden ble jeg kjent med en interessant fyr der. Vi snakket en del, han virket veldig spennende og meldingene ble fort av seksuell karakter. Så bestemte vi at jeg skulle dra på besøk til ham nå på lørdag. Men selvfølgelig begynner jeg å bli usikker på om jeg egentlig har lyst... Den siste uka har han nemlig sendt meg meldinger hver dag, han spør hva jeg gjør flere ganger om dagen og forteller hvor lyst han har til å ha sex med meg. Han virker helt intenst opptatt av meg og det er egentlig ganske avtennende. Spenningen ved å møte noen man ikke kjenner for sex forsvinner liksom litt når han er så utrolig "easy to get"... Så da er spørsmålet, hva bør jeg gjøre? Føler meg slem for å avlyse daten når jeg har snakket så mye med ham, for jeg var jo veldig interessert i begynnelsen. Føler liksom at jeg skylder ham sex samtidig som jeg ikke har så lyst, og det er veldig feil. Hvordan kan jeg si dette på en snillest mulig måte? Anonymous poster hash: 047d4...ac8
Cashbah Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Du skylder aldri noen sex. Hvis du ikke har lyst likevel, avlyser du, og beklager. 7
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Høres ut som en taperaktig fyr, ja. Anonymous poster hash: 5a891...47e 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Høres ut som en taperaktig fyr, ja. Anonymous poster hash: 5a891...47e Det stemmer... men det virket jo selvfølgelig ikke sånn i begynnelsen, og dum og overivrig som jeg var lot jeg meg sjarmere og nå sitter jeg i saksa. Aner ikke hvordan jeg skal forklare det her for ham uten å høres ut som tidenes bitch... Anonymous poster hash: 047d4...ac8
Gjest supernova_87 Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 (endret) Du sitter ikke i saksa, og du er ikke tidenens bitch. Slikt skjer. Ikke føl at du skylder ham noe. Si det litt i nærheten av sånn som det er så bør han ikke bli sint eller noe. Og hvis han blir det så er det han som har problemer. Og du trenger egentlig ikke å tenke på det noe mer. Ettellerannet: "Jeg trodde jeg var interessert i dette til å begynne med. Det har vært veldig pirrende og hyggelig å snakke med deg. Etter hvert har jeg innsett at dette er mer en fantasi enn noe jeg ønsker å gjennomføre. Beklager hvis du føler at jeg har lurt deg." Det er jo litt løgn, for det handler ikke om det dere faktisk skulle gjøre, men om ham. Men ja, vet ikke, kanskje greit å bare være litt hyggelig, så slipper du være redd for at han skal være sur. Edit: Ikke at det har noe å si om han er sur eller ikke. Du trenger ikke gjennomføre det uansett! Selvsagt! Men kanskje det gjør at du ikke føler deg som ei luremus som HI virket du var redd for. Endret 11. juni 2015 av Rainstorm
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #7 Skrevet 12. juni 2015 Du kan alltid avlyse, du skylder han ingenting. Og dersom du går til møtet med en dårlig magefølelse vil du føle deg enda verre etterpå, enten du har sex med han eller ikke. Jeg gjorde den tabben en gang, og endte opp med å avlyse på selve daten, og det er mer hensynsfullt å sende han en melding med en gang, så han får skrudd av forventningene sine, først som sist. Og du trenger ikke å si noe mer enn at "Beklager, dette funker ikke for meg, jeg har ikke lyst lenger" Anonymous poster hash: 73fc0...836
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #8 Skrevet 12. juni 2015 Du sitter ikke i saksa, og du er ikke tidenens bitch. Slikt skjer. Ikke føl at du skylder ham noe. Si det litt i nærheten av sånn som det er så bør han ikke bli sint eller noe. Og hvis han blir det så er det han som har problemer. Og du trenger egentlig ikke å tenke på det noe mer. Ettellerannet: "Jeg trodde jeg var interessert i dette til å begynne med. Det har vært veldig pirrende og hyggelig å snakke med deg. Etter hvert har jeg innsett at dette er mer en fantasi enn noe jeg ønsker å gjennomføre. Beklager hvis du føler at jeg har lurt deg." Det er jo litt løgn, for det handler ikke om det dere faktisk skulle gjøre, men om ham. Men ja, vet ikke, kanskje greit å bare være litt hyggelig, så slipper du være redd for at han skal være sur. Edit: Ikke at det har noe å si om han er sur eller ikke. Du trenger ikke gjennomføre det uansett! Selvsagt! Men kanskje det gjør at du ikke føler deg som ei luremus som HI virket du var redd for. Svarte noe lignende og det gikk fint. Tusen takk for hjelpen! Anonymous poster hash: 047d4...ac8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå