Okapi Skrevet 18. juni 2015 #21 Skrevet 18. juni 2015 Takk for alle svar. Konklusjonen min så langt er at Tinder, for meg, er selvpining, og at jeg egentlig burde kutte den ut asap. Men er man ensom nok så er det utrolig hvor mye faenskap man kan utsette seg selv for. :-P Er det mulig å gi noen tips til en person som ikke får noen respons på Tinder, uten at man har sett personen eller profilen? Dette kommer litt tilfeldigvis nå, og er egentlig rettet mot mange flere enn deg, men nei, jeg tror det er ganske begrenset med råd man kan få samtidig som man verner om seg selv på den måten. Jeg har selv stilt en hel masse lignende spørsmål (blanding av geniunt ønske om hjelp og bekreftelse på håpløshet, antar jeg), både anonymt og pseudonymt, uten altfor mye hell. Det er nesten sånn på kanten til at jeg foreslår å gi opp dette vernet, og foreslå at andre gjør det samme. Slenge opp både bilder, interesser, ønsker, styrker og svakheter og be om hjelp til både presentasjon, stiljustering og kort- og langsiktige tiltak. Griseskummelt, men kanskje det funker?
breiflabb Skrevet 18. juni 2015 #22 Skrevet 18. juni 2015 Takk for alle svar. Konklusjonen min så langt er at Tinder, for meg, er selvpining, og at jeg egentlig burde kutte den ut asap. Men er man ensom nok så er det utrolig hvor mye faenskap man kan utsette seg selv for. :-P Er det mulig å gi noen tips til en person som ikke får noen respons på Tinder, uten at man har sett personen eller profilen? Du kan sende meg en Pm, så kan jeg prøve å hjelpe deg. Dette kommer litt tilfeldigvis nå, og er egentlig rettet mot mange flere enn deg, men nei, jeg tror det er ganske begrenset med råd man kan få samtidig som man verner om seg selv på den måten. Jeg har selv stilt en hel masse lignende spørsmål (blanding av geniunt ønske om hjelp og bekreftelse på håpløshet, antar jeg), både anonymt og pseudonymt, uten altfor mye hell. Det er nesten sånn på kanten til at jeg foreslår å gi opp dette vernet, og foreslå at andre gjør det samme. Slenge opp både bilder, interesser, ønsker, styrker og svakheter og be om hjelp til både presentasjon, stiljustering og kort- og langsiktige tiltak. Griseskummelt, men kanskje det funker? ikke gi opp! Ta bilder fra forskjellige vinkler, noen ser bra ut fra en vinkel men ikke fra en annen. Bildet er viktig. Selvtilit er viktig! Noen på tinder er så høye på seg selv at det er kvalmt, andre har så lite selvtilit at det er litt trist. Dere må våge å sende meldinger, ta en prat. Jeg har lært at det går ann å falle for noen om man blir kjent med det indre. 2
Okapi Skrevet 18. juni 2015 #23 Skrevet 18. juni 2015 Selvtillit/selvbilde er hovedproblemet hos meg, tror jeg (selv om selvsagt mer overfladiske ting også spiller inn), og det er ingen enkel sak å gjøre noe med det. Ideelt sett ville jeg helst sett for meg løsninger som jobbet rundt det fremfor å stange mot det. Men nå går vi off topic her.
Miklo Velka Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #24 Skrevet 18. juni 2015 Du kan sende meg en Pm, så kan jeg prøve å hjelpe deg. Takk for tilbudet. Skal tenke på det, men du skal ikke se bort at jeg tar deg opp på det i løpet av helgen. Dere må våge å sende meldinger, ta en prat. Jeg har lært at det går ann å falle for noen om man blir kjent med det indre. På Tinder er det ikke bare å sende meldinger, men man er avhengige av å matche med noen først. Når man ikke matcher med noen så blir det raskt vanskeligere. Jeg har for øvrig skrevet til alle mine matcher, men etter to år har jeg fortsatt tilgode å få et svar tilbake.
Miklo Velka Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #25 Skrevet 18. juni 2015 Griseskummelt, men kanskje det funker? Jeg tror ikke jeg kjenner særlig mange som henger her inne, men det er fortsatt griseskummelt ja. Jeg har skrevet mye som jeg aldri har fortalt til noen, og som jeg ikke vil at de rundt meg skal vite, og da blir det dessverre ikke aktuelt å åpne meg opp SÅ mye. Men det hadde vært en helt fantastisk måte å få feedback og tips på. Faren er jo nettrollene som lever over alt, og som kunne rasert meg fullstendig med "riktige" kommentarer.
breiflabb Skrevet 18. juni 2015 #26 Skrevet 18. juni 2015 Takk for tilbudet. Skal tenke på det, men du skal ikke se bort at jeg tar deg opp på det i løpet av helgen. På Tinder er det ikke bare å sende meldinger, men man er avhengige av å matche med noen først. Når man ikke matcher med noen så blir det raskt vanskeligere. Jeg har for øvrig skrevet til alle mine matcher, men etter to år har jeg fortsatt tilgode å få et svar tilbake. Det høres ut som en plan:) Den ser jeg. Jeg svarer alltid de som skriver til meg, hva er ellers vitsen med å hjerte? Men jeg har opplevd å sende melding først uten å få svar tilbake.. Mulig en del bruker det som tidsfordriv? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå