AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Hei! Det virker dessverre som jeg har fått en soppinfeksjon i underlivet. Jeg har aldri hatt det tidligere, men hovedsymptomene er tørrhet og kløe. Ingen endringer i utflodmengde eller oppsiktsvekkende lukt. Jeg tenkte å ta meg en tur på apoteket i morgen, men jeg synes dette er litt pinlig, så jeg vil bare ta det jeg skal ha kjapt og komme ut derfra. Hva er det beste å bruke mot soppinfeksjon? Jeg har lest litt diverse, blant annet kapsler med melkesyrebakterier. Hvor på apoteket pleier dette å være under? Jeg regner med at det er ulike kategorier. Jeg vil som skrevet ikke bruke særlig lang på å studere alt der inne, særlig når det er en så liten plass jeg bor på og det er en sjanse for at jeg treffer noen jeg kjenner. Dette høres sikkert helt teit ut, men jeg håper jeg får saklige responser. Anonymous poster hash: 3eb88...36d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Det kan være lurt å ta turen til legen dersom du ikke er sikker på at det er soppinfeksjon. Det er vanlig å ha hvit utflod og hvitt belegg (sopp) på kjønnsleppene når man har soppinfeksjon, så det høres litt rart ut at du ikke har dette. Anonymous poster hash: 1502a...e8e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Det kan være lurt å ta turen til legen dersom du ikke er sikker på at det er soppinfeksjon. Det er vanlig å ha hvit utflod og hvitt belegg (sopp) på kjønnsleppene når man har soppinfeksjon, så det høres litt rart ut at du ikke har dette.Anonymous poster hash: 1502a...e8e Neida, det er ikke nødvendig. Det er helt vanlig å prøve lokalbehandling først for å se om det fungerer, særlig når jeg er temmelig sikker på at dette er sopp. Dersom det ikke fungerer drar jeg selvsagt til legen. Anonymous poster hash: 3eb88...36d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Ok, dersom du vil prøve behandling først så kjøp Pevaryl eller Canesten med krem. Engangsdosen (én vaginal pille) er den som er mest vanlig å ta. Anonymous poster hash: 1502a...e8e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Ok, dersom du vil prøve behandling først så kjøp Pevaryl eller Canesten med krem. Engangsdosen (én vaginal pille) er den som er mest vanlig å ta.Anonymous poster hash: 1502a...e8e Tusen takk! Anonymous poster hash: 3eb88...36d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå