AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Saken er den at mannen min kun får tenning dersom det er en mulighet for at andre ser på! Jeg liker det ikke! En gang hadde vi sex i Vigekandsparken, og det midt på lyse dagen! Regner med at det var ett og annet barn som fikk det med seg også. Håper for Guds skyld foreldrene tok affære og skjermet dem.. Problemet er også mer sammensatt, da han ikke er i stand til å ha sex uten at noen ser på. Oss to, alene i sengen, han får den rett og slett ikke opp! Jeg har prøvd suging, runking med mer, det hjelper bare ikke! Hva skal jeg gjøre? Er jo glad i mannen. Men vil liksom være nok for han, meg alene liksom.. Skal jeg dra min vei? Er han rett og slett litt pervers? Eller er det andre som har det slik? Mann eller kvinne, hva er greien? Anonymous poster hash: 1535b...b78
Gjest Ljhh Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Jeg, personlig, synes det er litt perverst å ikke kunne klare å ha sex uten at folk ser på.. -Hadde ikke klart å ha det slik.. En ting er å "ha seg" ute -men da skjult og ikke med tilskuere, i allefall ikke rundt barn. DET er bare ekkelt. (Ille) ....
Gjest Caress Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Er ikke noe galt i å knulle ute men skjønner jo at det blir litt upraktisk i lengden, hva med å få noen andre til å se på hjemme hos dere f.eks?
Petra75 Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Er ikke noe galt i å knulle ute men skjønner jo at det blir litt upraktisk i lengden, hva med å få noen andre til å se på hjemme hos dere f.eks? Må jo være upraktisk, og åpner jo ikke akkurat for et impulsivt sexliv, akkurat. "Hei, Fru Andersen! Vi hadde tenkt å ha oss litt i kveld, har De muligheten til å turen over gangen og se på?" Jeg tenker vel at han burde ha en terapitime eller to. Høres ikke helt sunt ut..
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Må jo være upraktisk, og åpner jo ikke akkurat for et impulsivt sexliv, akkurat. "Hei, Fru Andersen! Vi hadde tenkt å ha oss litt i kveld, har De muligheten til å turen over gangen og se på?" Jeg tenker vel at han burde ha en terapitime eller to. Høres ikke helt sunt ut..Ja, det tenker jeg og. Virker ikke helt sunt/normalt på meg heller,, attpåtil liker jeg det ikke! Tilskuere altså. Sex er for meg en sak mellom min sexpartner og meg. Har foreslått terapi og parterapi, og da svarer han med å kalle meg prippen! Er ganske fortvilet nå, er som sagt veldig glad i mannen min, men jeg føler at jeg absolutt lever på akkord med meg selv, og ser ned på meg selv. Men hvilket valg har jeg egentlig??? Anonymous poster hash: 1535b...b78
Petra75 Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Ja, det tenker jeg og. Virker ikke helt sunt/normalt på meg heller,, attpåtil liker jeg det ikke! Tilskuere altså. Sex er for meg en sak mellom min sexpartner og meg. Har foreslått terapi og parterapi, og da svarer han med å kalle meg prippen! Er ganske fortvilet nå, er som sagt veldig glad i mannen min, men jeg føler at jeg absolutt lever på akkord med meg selv, og ser ned på meg selv. Men hvilket valg har jeg egentlig??? Anonymous poster hash: 1535b...b78 En ting er å synes det er litt kult av og til, for å krydre sexlivet. Noe helt annet når det er det eneste han tenner på. Det er ikke normalt. Du må jo bare finne ut hvor stort problem dette er for deg og om det er noe du kan leve med. For min del hadde det vært uaktuelt. Kunne du ha taklet er webkamera da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå