Gå til innhold

Menn: er dere redde for mensen?


  

3 stemmer

  1. 1. Er du redd for MENSEN?



Fremhevede innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

Er du redd for mensen? En sånn überpinglete guttunge?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hater mensen, vil helst slippe å høre om det hvis det er greit.



Anonymous poster hash: e26e6...b23
  • Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

hater mensen, vil helst slippe å høre om det hvis det er greit. Anonymous poster hash: e26e6...b23

Tør du å innrømme det med nick så vi kan sky deg som pesten?

Skrevet (endret)

Svarer for kjæresten min: Ja.

 

Edit: Jeg er ikke superfan selv.

Endret av julie90
AnonymBruker
Skrevet

Tør du å innrømme det med nick så vi kan sky deg som pesten?

 

herregud, du kan ikke forvente at vi skal digge mensen akkurat. 

Anonymous poster hash: e26e6...b23

  • Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne og blir kvalm av min egen mens, så klandrer ikke gutta der...

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Morsomt at det er en offentlig avstemming. :) 



Anonymous poster hash: db567...2b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...