AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Er 29år og har i en to ukers periode nå opplevd en del plutselige stikk/stråling i brystregionen. I blant kan det være strålinger som kjennes bak på venstre side av ryggen, og i blant ned til slutten av ribbena,men stort sett rundt hjertet (føles det ut som). Det oppstår plutselig, og ca 4-5 ganger til dagen. Jeg har trent lettere den siste mnd og kun løping, så det er ikke støle brystmuskler. Er det noen som har opplevd lignende? Jeg i grunn i mot google synsing ol, men jeg ønsker ikke å ta meg fri fra jobben for å ha time hos fastlegen bare for å bli lytta på brystet og fortalt at dette er normalt og går sikkert over om en stund. Noen? Anonymous poster hash: 4b815...278
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Høres ut som muskelsmerter. Helt normalt. Joggingen har nok utløst spenning i musklene og responderer med å trekke seg sammen og bli støle. Pleier å få dette hele tiden Prøv å tøye musklene godt etter trening Anonymous poster hash: 6ea3b...cd3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Høres ut som muskelsmerter. Helt normalt. Joggingen har nok utløst spenning i musklene og responderer med å trekke seg sammen og bli støle. Pleier å få dette hele tiden Prøv å tøye musklene godt etter trening Anonymous poster hash: 6ea3b...cd3 Takk for svar Jeg har aldri opplevd dette tidligere og har trent 5 ganger i uken i snart 12 år, hvor jeg i blant har mnd. med lettere trening (kun kondisjon) slik som nå. Er derfor jeg blir litt forundret da jeg ikke har kjent lignende tidligere, hverken i de mer intensive eller lettere månedene. Men det er godt mulig! jeg løper jo hardere ellers og skulle tro jeg ville være mer tilbøyelig med slike "plager" da, men skal være først til å innrømme at det er bena som blir mest tøyd etter de øktene Anonymous poster hash: 4b815...278
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå