AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Går rundt med tung pust hele tiden. Begynte med høy puls så tung pust. Var hos legen alt var fint. Kan en liten stund føle meg bra, men så kommer det igjen. Et press på brystet. Har sjekket meg med 24 t ekg, og ultralyd. Alt var fint. Andre som har hatt det sånn? Har ikke tatt arbeids-ekg.. Så sliter jeg litt med halsbrann / magesår. Kan det gjør at du får tung pust? Anonymous poster hash: bd30b...b3b
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Oppsøk lege. Kan være lungerelatert. Feber?Anonymous poster hash: 81c6a...913
Gjest solavskjerming Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Går rundt med tung pust hele tiden. Begynte med høy puls så tung pust. Var hos legen alt var fint. Kan en liten stund føle meg bra, men så kommer det igjen. Et press på brystet. Har sjekket meg med 24 t ekg, og ultralyd. Alt var fint. Andre som har hatt det sånn? Har ikke tatt arbeids-ekg.. Så sliter jeg litt med halsbrann / magesår. Kan det gjør at du får tung pust? Anonymous poster hash: bd30b...b3b Sliter med spiserørsbrokk, og får ofte de symptomene du nevner. Be om å få tatt gastroskopi, da kan de se om du har/har hatt brokk.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #5 Skrevet 13. juni 2015 Oppsøk lege. Kan være lungerelatert. Feber?Anonymous poster hash: 81c6a...913 har vert hos lege, men finner ingenting. Har ikke feberAnonymous poster hash: d8d3d...bec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå