QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. juni 2015 #41 Skrevet 13. juni 2015 Og jeg har ikke sagt noe på hva DU gjør, bare påpekte at du kom med faktafeil om kostnadene ved kontantuttak. Hvorpå du hevdet at det er slitsomt å lete etter riktig minibank, og jeg viste til at stadig færre prioriterer å oppsøke minibanker overhodet (derfor blir det stadig færre minibanker, noe som igjen understreker poenget mitt). Og de, om noen, som anser gebyrfrie uttak i andre bankers minibanker som noe av det viktigste når de velger bank, velger da antakelig ikke DNB uansett. På hvilken måte er din generelle aversjon mot DNB et relevant argument i dette? Tvert imot så styrker det jo bare inntrykket av at du ikke er ute etter å gi konstruktive innspill i tråden, men å drite på DNB med irrelevante og feilaktige argumenter. Anonymous poster hash: 63f39...6dc Det som er viktig for de fleste, er gebyr på mobil, gebyr på giro, hva det koster å ta ut valuta, hva det koster å ta ut penger. Folk liker ikke begrensninger og tar ut penger i minibanker, det er mye mer vanlig enn å ta ut i butikk. Butikken har begrenset med midler, vet du Du gir ikke noe konstruktive tilbakemeldinger du heller, eneste du gjør er å fortelle hva du gjør for å få banken til å virke bedre. For meg virker det som du bare har en dårlig dag og vil kverulere i det evige.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #42 Skrevet 13. juni 2015 Jeg kansellerte mitt VISA kort i DNB om dagen og hun kunne opplyste meg om hvis jeg skulle betale en eFaktura via DNB så kostet det to kroner og tre kroner ved vanlig faktura. Hipp hipp hurra for DNB Anonymous poster hash: 67773...49a Det er jo fordi du ikke har kundepakke i banken... Det kan du sikkert lett fikse selv, så blir alt sånt gratis. Anonymous poster hash: da3df...a68
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. juni 2015 #43 Skrevet 13. juni 2015 Du får kose deg med gebyrbanken, jeg koser meg med en annen bank. ---------------------------------------------------------------------------------------- Sjekk igjennom gebyrlista til DNB, jeg lover at det ikke er jeg som har funnet opp og lagd den, så får dere velge bank ved å sammenligne den lista med andre
nojac Skrevet 13. juni 2015 #44 Skrevet 13. juni 2015 Det er jo fordi du ikke har kundepakke i banken... Det kan du sikkert lett fikse selv, så blir alt sånt gratis. Anonymous poster hash: da3df...a68 Problemet er jo at slike pakker forutsetter Visa-kort. Som ikke er gratis for de fleste. Selv velger jeg en bank uten slike forutsetninger.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #45 Skrevet 13. juni 2015 Problemet er jo at slike pakker forutsetter Visa-kort. Som ikke er gratis for de fleste. Selv velger jeg en bank uten slike forutsetninger. Da blir jo heller spørsmålet hvorfor ab velger å bruke DNBs nettbank til å betale regninger.. Anonymous poster hash: da3df...a68
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #46 Skrevet 13. juni 2015 Det er jo fordi du ikke har kundepakke i banken... Det kan du sikkert lett fikse selv, så blir alt sånt gratis. Anonymous poster hash: da3df...a68 Og du tror jeg vil være kunde i den drittbanken og må forholde meg til de arrogante drittsekkene som har fått jobb i den banken? Skulle tro at de har innføring i drittsekk-kurs når de begynner å jobbe i DNB Eneste kundepakken de kan gi meg er studentpakken og da må jeg betale 250 kroner for Visa-kortet fordi jeg har hatt det over tre år. Nei, takk. Jeg har funnet meg en fin bank med hyggelig ansatte som verdsetter kundene sine. Også slipper jeg all drittgebyrene til DNB Anonymous poster hash: 67773...49a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #47 Skrevet 13. juni 2015 Da blir jo heller spørsmålet hvorfor ab velger å bruke DNBs nettbank til å betale regninger.. Anonymous poster hash: da3df...a68 Det bruker jeg ikke. Jeg ble informert om det mens jeg driver å kansellerer kundeforholdet mitt - skjønner ikke at hun gidder men det er tydeligvis obligatorisk fordi du må til banken for å avslutte kontoene. Den drittbanken får ikke røre en krone av mine penger. Anonymous poster hash: 67773...49a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #48 Skrevet 13. juni 2015 Og du tror jeg vil være kunde i den drittbanken og må forholde meg til de arrogante drittsekkene som har fått jobb i den banken? Skulle tro at de har innføring i drittsekk-kurs når de begynner å jobbe i DNB Eneste kundepakken de kan gi meg er studentpakken og da må jeg betale 250 kroner for Visa-kortet fordi jeg har hatt det over tre år. Nei, takk. Jeg har funnet meg en fin bank med hyggelig ansatte som verdsetter kundene sine. Også slipper jeg all drittgebyrene til DNB Anonymous poster hash: 67773...49a Haha, wow. Dersom studentpakken er eneste kundepakken de kan tilby deg og den får du ikke lov til å ha lengre, betyr det at de ikke ser på deg som en spesielt god kunde. Mest sannsynlig betyr det at du ikke lenger kvalifiserer for slike pakker. Bra du da har funnet deg en ny bank. Anonymous poster hash: da3df...a68
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. juni 2015 #49 Skrevet 13. juni 2015 Haha, wow. Dersom studentpakken er eneste kundepakken de kan tilby deg og den får du ikke lov til å ha lengre, betyr det at de ikke ser på deg som en spesielt god kunde. Mest sannsynlig betyr det at du ikke lenger kvalifiserer for slike pakker. Bra du da har funnet deg en ny bank. Anonymous poster hash: da3df...a68 Antageligvis har han/hun ikke brukt så mange gebyrtjenester Sorry jeg måtte bare . 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #50 Skrevet 13. juni 2015 Antageligvis har han/hun ikke brukt så mange gebyrtjenester Sorry jeg måtte bare . Helt greit å si. Jeg har ikke brukt banken aktivt fordi at den koster en formue og hvorfor skal jeg bruke en formue for at de skal kunne tilby meg en pakke? Noe som forsåvidt er egentlig helt greit, bare glad for å slippe de frekke idiotene som jobber der. Anonymous poster hash: 67773...49a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #51 Skrevet 13. juni 2015 Haha, wow. Dersom studentpakken er eneste kundepakken de kan tilby deg og den får du ikke lov til å ha lengre, betyr det at de ikke ser på deg som en spesielt god kunde. Mest sannsynlig betyr det at du ikke lenger kvalifiserer for slike pakker. Bra du da har funnet deg en ny bank. Anonymous poster hash: da3df...a68 Jeg har vært kunde der før men ble møtt med en: "Nei, hvorfor skal vi det? Du tjener alt for lite til at vi er interessert i det og jeg håper du ikke har tenkt til å søke boliglån her? For det kan du bare glemme med den inntekten din." Heia banken min som kunne gi meg tre ganger min inntekt i boliglån - akkurat det jeg trengte Anonymous poster hash: 67773...49a
Gjest Walden Skrevet 13. juni 2015 #52 Skrevet 13. juni 2015 (endret) Så da står vi igjen med to ting: Renter og gebyrer. Det er disse som gjør at det det blir stor forskjell mellom bankene. Og ingen bank er best på alt. Tolga-Os er et utmerket valg for deg, som fokuserer på boliglån. Men neppe for TS. Og jeg tviler på at Tolga-Os vil ligge i lånetoppen særlig lenge. Man har forskjellig bank til forskjellig bruk.Renter og gebyrer hos TOS er lave. Kredittkort/brukskort er 365 direkte BSU tar du der hvor du får best rente med mindre boliglånbanken krever bsuen der buffer har du på bank som gir best innskuddsrente aksjer kjøper du der hvor du har lavest kurtasje TOS er best på boliglån for de under 34..ikke noe annet. Hva mer lurer du på? Endret 13. juni 2015 av Walden
Gjest Walden Skrevet 13. juni 2015 #53 Skrevet 13. juni 2015 Jeg har vært kunde der før men ble møtt med en: "Nei, hvorfor skal vi det? Du tjener alt for lite til at vi er interessert i det og jeg håper du ikke har tenkt til å søke boliglån her? For det kan du bare glemme med den inntekten din." Heia banken min som kunne gi meg tre ganger min inntekt i boliglån - akkurat det jeg trengte Anonymous poster hash: 67773...49a Det er ikke FLOTT å ha 3 ganger inntekt i boliglån. Du burde hørt på banken din.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #54 Skrevet 13. juni 2015 Det er ikke FLOTT å ha 3 ganger inntekt i boliglån. Du burde hørt på banken din. Hvis du skal kaste ut sånne påstander så får du komme med en begrunnelse. Anonymous poster hash: 67773...49a 2
Gjest Walden Skrevet 13. juni 2015 #55 Skrevet 13. juni 2015 (endret) Hvis du skal kaste ut sånne påstander så får du komme med en begrunnelse. Anonymous poster hash: 67773...49a Det er mye gjeld å betjene? Det krever bla at du jobber hver dag i en 100% stilling for å få ting til og gå rundt - som igjen resulterer i at du ikke har noe overskudd til å starte opp for deg selv, som igjen resulterer i at du antakelig aldri bil bli rik og selvstendig. Så mye gjelde binder deg opp til fast arbeide, som knebler kreativitet og mulighet til å skape en bedre framtid enn den som ansatt, gjeldsslave og konsument. Andre ting også, men det tenker jeg ikke gi deg gratis. Bare ta opp gjelden din du, og bruk resten av livet på en kjedelig jobb for å betale ned på den høye gjelden din. Ta opp gjeld på bil også. Og litt forbrukslån. Også setter du av 500 i mnd på sparebøssa og klapper deg selv på skulderen. Gjør det. Endret 13. juni 2015 av Walden
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #56 Skrevet 13. juni 2015 Det er mye gjeld å betjene? Det krever bla at du jobber hver dag i en 100% stilling for å få ting til og gå rundt - som igjen resulterer i at du ikke har noe overskudd til å starte opp for deg selv, som igjen resulterer i at du antakelig aldri bil bli rik og selvstendig. Så mye gjelde binder deg opp til fast arbeide, som knebler kreativitet og mulighet til å skape en bedre framtid enn den som ansatt, gjeldsslave og konsument. Andre ting også, men det tenker jeg ikke gi deg gratis. Bare ta opp gjelden din du, og bruk resten av livet på en kjedelig jobb for å betale ned på den høye gjelden din. Ta opp gjeld på bil også. Og litt forbrukslån. Også setter du av 500 i mnd på sparebøssa og klapper deg selv på skulderen. Gjør det. Du kommer ikke med noe begrunnelse, bare et innlegg fullt av svada og utrolig mange antagelser om økonomien min som du ikke aner en dritt om. Anonymous poster hash: 67773...49a 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #57 Skrevet 13. juni 2015 ALT annet enn DNB!! De nektet å slette meg fra dem en gang, og en som skulle hjelpe gjennom nett sluttet plutselig å svare meg etter han hadde svart meg frekt. Jeg har gav opp hele greia og klippa kortet, aner ikke om jeg har konto der enda eller ikke. Så lett å melde seg inn men man ska absolutt ikke få lov til å melde seg ut. Nå har jeg danskebank Anonymous poster hash: cd861...aa3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #58 Skrevet 13. juni 2015 Og du tror jeg vil være kunde i den drittbanken og må forholde meg til de arrogante drittsekkene som har fått jobb i den banken? Skulle tro at de har innføring i drittsekk-kurs når de begynner å jobbe i DNB Eneste kundepakken de kan gi meg er studentpakken og da må jeg betale 250 kroner for Visa-kortet fordi jeg har hatt det over tre år. Nei, takk. Jeg har funnet meg en fin bank med hyggelig ansatte som verdsetter kundene sine. Også slipper jeg all drittgebyrene til DNB Anonymous poster hash: 67773...49a Studentpakka er jo totalt gebyrfri utenom akkurat kortgebyret etter 5 år (ikke 3!). Skjønner ikke hvorfor du maser om alle disse gebyrene. Siden du omtaler de ansatte som "drittsekker" osv. antar jeg at du er en av de mindre hyggelige kundene i utgangspunktet. Anonymous poster hash: b8e6e...c77 3
Gjest Walden Skrevet 14. juni 2015 #59 Skrevet 14. juni 2015 Du kommer ikke med noe begrunnelse, bare et innlegg fullt av svada og utrolig mange antagelser om økonomien min som du ikke aner en dritt om. Anonymous poster hash: 67773...49a Hvorfor har du tre ganger inntekt i lån om det jeg skriver ikke er sant? Lykke til på jobb i morgen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå