AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Hei, Har per idag DNB. Vurderer ny bank med tanke på og få lån senere, da jeg har hørt at de er ganske kjipe. Har sett at andre banker har bedre BSU-rente blandt annet. Produkter jeg er interessert i/har idag er BSU, lønns/brukskonto, sparekonto, fondsparing og kredittkort. Det er også viktig at nettbanken er ryddig og ok å bruke. Hvilken bank har du god erfaring med?Anonymous poster hash: 20984...a07
-Jiinxs- Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Jeg byttet ifra DnB to Gjensidige. Fornøyd med byttet og liker nettbanken deres.
Gjest Walden Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 (endret) Tolga Os sparebank. Lavest rente. Ferdig. Hvorfor er kredittkort viktig for deg? Du kan f.eks ha boliglånet ditt i hvilken som helst bank, og kredittkort i hvilken som helst bank. At nettbanken er ryddig..tja..ingen nettbanker er vel helt håpløse? Tar jo alltid litt tid å venne seg til, men det er definitivt verdt å ha en litt dårligere nettbank om du sparer 1000 kr i mnd? Eller? Endret 11. juni 2015 av Walden
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Selvfølgelig. Jeg liker å bruke kredittkort når jeg handler på nett, bestiller flyturer og er i utlandet. Tenker bare det er greit og ha alt samlet. TSAnonymous poster hash: 20984...a07
nojac Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Tolga Os sparebank. Lavest rente. Ferdig. Tolga-Os er en middelmådig bank. Det meste er dårlig, men de har for tiden ETT meget godt tilbud: Førstehjems-lån for de under 34. Bortsett fra det: Styr unna! 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Du har "hørt at de er kjipe"? Så nå ønsker du en bank som "du har hørt at ikke er kjip"? Lykke til! Anonymous poster hash: ed05f...b71 5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 DNB er best Anonymous poster hash: b8e6e...c77 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #8 Skrevet 11. juni 2015 Vent og se til rentekuttet kommer i juni. Så velger du den banken med lavest rente. Anonymous poster hash: c4187...db9
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #9 Skrevet 12. juni 2015 Du har "hørt at de er kjipe"? Så nå ønsker du en bank som "du har hørt at ikke er kjip"? Lykke til!Anonymous poster hash: ed05f...b71 Ja, blant flere som har søkt boliglån. Takk for hjelpsomt svar Har allerede funnet en bank som ser langt mindre kjip ut enn DNB på boliglån fronten.Anonymous poster hash: 20984...a07
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #10 Skrevet 12. juni 2015 Ja, blant flere som har søkt boliglån. Takk for hjelpsomt svar Har allerede funnet en bank som ser langt mindre kjip ut enn DNB på boliglån fronten.Anonymous poster hash: 20984...a07 Fortell gjerne oss "uopplyste" som har boliglån i DNB om hvordan denne andre banken er "langt mindre kjip" enn DNB når det gjelder boliglån. Anonymous poster hash: ed05f...b71 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #11 Skrevet 12. juni 2015 Fortell gjerne oss "uopplyste" som har boliglån i DNB om hvordan denne andre banken er "langt mindre kjip" enn DNB når det gjelder boliglån.Anonymous poster hash: ed05f...b71 "Uopplyste"? For min del får jeg bedre rente på BSU'en samt lavere rente på boliglånet jeg ønsket enn hos banken jeg har dialog med nå. Og større lånesum. Anonymous poster hash: 20984...a07
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #12 Skrevet 12. juni 2015 "Uopplyste"? For min del får jeg bedre rente på BSU'en samt lavere rente på boliglånet jeg ønsket enn hos banken jeg har dialog med nå. Og større lånesum. Anonymous poster hash: 20984...a07 Samtidig så slipper du å bli ledd av når du søker boliglån !Anonymous poster hash: 67773...49a 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #13 Skrevet 12. juni 2015 Skandiabanken. Anonymous poster hash: 6d31f...0e4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. juni 2015 #14 Skrevet 12. juni 2015 (endret) Styr unna Storebrand om du vil ha en normal nettbank. Akkurat blitt kunde i Skandiabanken, liker nettbanken og søknad om ting gikk veldig kjapt, men jeg skulle ikke ha lån til bolig da, så aner ikke hva renta på det er der . Jo det står: Boliglån Fra 2,70 % effektiv rente Vi har ingen gebyrer Søk og få svar på minutter Endret 12. juni 2015 av Evilposelos
Gjest Walden Skrevet 13. juni 2015 #15 Skrevet 13. juni 2015 (endret) Tolga-Os er en middelmådig bank. Det meste er dårlig, men de har for tiden ETT meget godt tilbud: Førstehjems-lån for de under 34. Bortsett fra det: Styr unna! Der fikk du tatt meg enda en gang. Flott Er lite interessant hvilke andre dårlige tilbud de har. De tilbyr best rente for de under 35 år. Mange er under 35 år Endret 13. juni 2015 av Walden
Ekstatisk Skrevet 13. juni 2015 #16 Skrevet 13. juni 2015 Anbefaler Landkreditt bank, beste rentene, ingen gebyrer og super kundeservic
nojac Skrevet 13. juni 2015 #17 Skrevet 13. juni 2015 Der fikk du tatt meg enda en gang. Flott Er lite interessant hvilke andre dårlige tilbud de har. De tilbyr best rente for de under 35 år. Mange er under 35 år Merk deg at TS ikke er ute etter billigste lån i dag, men i en bank hun skal bruke til alt mulig annet, og boliglån på et senere tidspunkt. Og da er Tolga-Os et dårlig råd. Personlig shopper jeg banktjenester hos ulike banker, ingen bank er best på alt. Og selv om bankene liker trofaste kunder, liker de også å stjele kunder fra andre. Så du oppnår som regel ikke bedre vilkår med et langt kundeforhold enn om du søker lån uten å være kunde fra før. Følg med på finansportalen.no eller andre rentebarometre!
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. juni 2015 #18 Skrevet 13. juni 2015 DNB er best Anonymous poster hash: b8e6e...c77 Er de? Har de forandret seg? For da jeg var kunde, ble jeg trukket ganske mye i gebyrer.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. juni 2015 #19 Skrevet 13. juni 2015 Neida, Dnb har ikke forandret seg og er ikke best. Her er prisene, til og med uttak i minibank kan koste penger om man ikke er student. https://www.dnb.no/privat/priser/konto-kort-nettbank.html
Gjest Walden Skrevet 13. juni 2015 #20 Skrevet 13. juni 2015 Merk deg at TS ikke er ute etter billigste lån i dag, men i en bank hun skal bruke til alt mulig annet, og boliglån på et senere tidspunkt. Og da er Tolga-Os et dårlig råd. Personlig shopper jeg banktjenester hos ulike banker, ingen bank er best på alt. Og selv om bankene liker trofaste kunder, liker de også å stjele kunder fra andre. Så du oppnår som regel ikke bedre vilkår med et langt kundeforhold enn om du søker lån uten å være kunde fra før. Følg med på finansportalen.no eller andre rentebarometre! Hva er det som er så DÅRLIG i TOS? Hva BRUKER du egentlig banken din til? Personlig bruker jeg den til 1. ha efakturaer og avtalaegiroer 2. ....ingenting mer? Så hva trenger en bank i dag å være så jævlig god på? Alt går jo automatisk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå