AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Forrige helg, på tirsdag og i dag har jeg fått magesmerter nederst på magen.Rett over venusberget. Da går jeg på do og har vekslende fast og løs avføring og en del luft. Smertene forsvinner da jeg har fått tømt meg. Hva kan det være, og hva kan gjøres? Annen info: Jeg er veldig dårlig på å spise regelmessig. Jeg kan være flink en periode også går det skeis og jeg er tilbake i dårlige vaner. Da jeg spiser er det sjelden jeg har ro. Frokosten tar jeg i hånda på vei ut, og etter middagen er ofte full fart 5-10 minutter etter at siste matbit er svelget unna. Anonymous poster hash: afec7...7df
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Høres ut som magevirus mange sliter med for tiden.Anonymous poster hash: 86556...559
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Høres ut som magevirus mange sliter med for tiden.Anonymous poster hash: 86556...559 Nja. Det tror ikke jeg selv. For det har vært kun noen få ganger på snart to uker. Forrige helg, ser jeg at er litt feil siden det er torsdag i dag. Jeg mente ikke helgen som var, men helgen før der. Anonymous poster hash: afec7...7df
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Ingen andre ? Anonymous poster hash: afec7...7df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå