AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #21 Skrevet 12. juni 2015 Om 100 år: - Alkohol vil være ekstremt dyrt, eller forbudt - Det vil være mindre feiring av 17. mai, og mange av tradisjonene våre vil være utvasket - Norge vil være et mye fattigere lang, det vil ha høyere arbeidsledighet og mer kriminalitet - Vi vil ha strengere straffer - Sykehjem vil være overbelastet, dårligere eldreomsorg til tross for høyere levealder - Muslimske partier, flere moskeer enn kirker - Færre vil være kristne - Varmere vær - Innbyggere er feitere, og vi vil ha flere sykdommer - På grunn av innvandringen vil det kanskje komme en epidemi, og vi vil få nye sykdommer i Norge Hm... jeg vet ikke... Varmere vær høres da fint ut! Bonus at det blir færre kristne. Jeg liker dem ikke, så en vinn-vinn situasjon for meg.Anonymous poster hash: 00596...fb8
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #22 Skrevet 12. juni 2015 Bonus at det blir færre kristne. Jeg liker dem ikke, så en vinn-vinn situasjon for meg.Anonymous poster hash: 00596...fb8 Tror ikke det blir så mye vinn-vinn for deg med at de fleste er muslimer. Anonymous poster hash: 0b532...40b
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #23 Skrevet 12. juni 2015 Tror ikke det blir så mye vinn-vinn for deg med at de fleste er muslimer.Anonymous poster hash: 0b532...40b Har ikke noe i mot muslimer, men kristne hater jeg. Anonymous poster hash: 00596...fb8
Cowboy Lotte Skrevet 13. juni 2015 #24 Skrevet 13. juni 2015 Norge er bankrupt og alle lever i ekstrem fattigdom, verre enn Afrika. Pga vandalisme påført av sosialistene og deres kalde jernhender...
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #25 Skrevet 14. juni 2015 Du kan ikke skylde på FRP, dette er politikk som de rødgrønne har banet veien for i årtier. AP vil ha 10 000 syrere til Norge, FRP vil ha færre. Anonymous poster hash: 58fad...59f Nei, du tar feil.Anonymous poster hash: 2f34f...c22
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #26 Skrevet 14. juni 2015 Jobber du i reklamebransjen og lar KG gjøre jobben for deg...? :-| Framtidsscenarie: Åpne grenser, fri innvandring, naive politikere, monarkiets fall, Mette-Marit O.og Haakon skilt, Marius B.narkoman, Russisk mafia tatt over Oslo sammen med Øst-Europa kriminelle, politiet ute av drift, utenlandske tiggere i fleng lurer naive nordmenn, kommunene går så det suser med høye lønninger og rådmenn, privat sektor krasjdumper, Sverige har okkupert Norge med kaffe-og kleskjeder samt IKEA, Trine Skei Grande er statsminister og Kristin Skogen Lund danser tango med LO-Gerd. Norge vinner pris for å være størst på å tenke minst.Anonymous poster hash: 6a703...3fc
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #27 Skrevet 14. juni 2015 Jobber du i reklamebransjen og lar KG gjøre jobben for deg...? :-| Framtidsscenarie: Åpne grenser, fri innvandring, naive politikere, monarkiets fall, Mette-Marit O.og Haakon skilt, Marius B.narkoman, Russisk mafia tatt over Oslo sammen med Øst-Europa kriminelle, politiet ute av drift, utenlandske tiggere i fleng lurer naive nordmenn, kommunene går så det suser med høye lønninger og rådmenn, privat sektor krasjdumper, Sverige har okkupert Norge med kaffe-og kleskjeder samt IKEA, Trine Skei Grande er statsminister og Kristin Skogen Lund danser tango med LO-Gerd. Norge vinner pris for å være størst på å tenke minst.Anonymous poster hash: 6a703...3fc Haha, nei 😂. Men takk for en sånn historie jeg mente på ;-) Det må gjerne være litt tull, og litt alvorlig.Anonymous poster hash: c183d...8dc
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #28 Skrevet 15. juni 2015 Har ikke noe i mot muslimer, men kristne hater jeg. Anonymous poster hash: 00596...fb8 Så flytt til Raqqa der du hører hjemme. Anonymous poster hash: d511d...84b 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #29 Skrevet 15. juni 2015 Haha, nei 😂. Men takk for en sånn historie jeg mente på ;-) Det må gjerne være litt tull, og litt alvorlig.Anonymous poster hash: c183d...8dc Hm. I mitt "tull" så er det alvor. Reflekterte og dype mennesker vet at all humor er alvor. Anonymous poster hash: 6a703...3fc
Cashbah Skrevet 15. juni 2015 #30 Skrevet 15. juni 2015 Bonus at det blir færre kristne. Jeg liker dem ikke, så en vinn-vinn situasjon for meg. Det er greit, vi liker ikke deg heller. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå