AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Tenker 10, 30, 50 100 år fram i tid! Få din historie.Anonymous poster hash: c183d...8dc
Gjest Castielz Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Det er for skremmende til å tenke på, tar det dag for dag!
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Mange muslimer. Fattigere land. Mer kriminalitet. Anonymous poster hash: 58fad...59f 12
Gjest Castielz Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Mange muslimer. Fattigere land. Mer kriminalitet. Anonymous poster hash: 58fad...59f * Lutfattig land, høy arbeidsledighet
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 For å si det sånn, så er jeg glad jeg er 59 og aldri kommer til å oppleve Norge anno 2065. Fy faen for et helvete politikerne legger til rette for. Anonymous poster hash: 58fad...59f 11
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 For å si det sånn, så er jeg glad jeg er 59 og aldri kommer til å oppleve Norge anno 2065. Fy faen for et helvete politikerne legger til rette for. Anonymous poster hash: 58fad...59f Sånn går det når FRP er i regjering. Anonymous poster hash: 99f52...898 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 Sånn går det når FRP er i regjering. Anonymous poster hash: 99f52...898 Du kan ikke skylde på FRP, dette er politikk som de rødgrønne har banet veien for i årtier. AP vil ha 10 000 syrere til Norge, FRP vil ha færre. Anonymous poster hash: 58fad...59f 13
Gjest Marsvinet Skrevet 11. juni 2015 #8 Skrevet 11. juni 2015 Jeg mister nattesøvnen av å tenke på det.
Gjest Castielz Skrevet 11. juni 2015 #9 Skrevet 11. juni 2015 Sånn går det når FRP er i regjering. Anonymous poster hash: 99f52...898 Liker ikke mye av det Frp står for, men de er per i dag de eneste med ett snev av fornuft av de større partiene vi har i Norge.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #10 Skrevet 11. juni 2015 Du kan ikke skylde på FRP, dette er politikk som de rødgrønne har banet veien for i årtier. AP vil ha 10 000 syrere til Norge, FRP vil ha færre. Anonymous poster hash: 58fad...59f Frp ville ha 0. De stemte på landstyrre i mot å ta i mot noen ekstra. Anonymous poster hash: b9df8...379 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #11 Skrevet 11. juni 2015 Jeg tenker at jeg håper også neste barn jeg får blir en gutt. Tror norske jenter skal få det uverdig og grusomt her i fremtiden når det blir overflod av muslimer og generelt vil vår kultur være ødelagt, fattigdom, terror, drap, arbeidsledighet ++ Anonymous poster hash: d511d...84b 6
lille pille Skrevet 11. juni 2015 #12 Skrevet 11. juni 2015 Vi vil få et svært klassedelt samfunn. En underklasse av personer med ikke-vestlig opphav, samt barna til nåtidens navere. Vi vil få mye mer kriminalitet. Høy arbeidsledighet, hvor spesielt unge sliter med å få jobb. Tilnærmet ingen sosiale goder. Man må betale for skole selv, og passe på å ha en god helseforsikring. Jeg tror også at vil få mer gettotilstander siden det ikke vil være nok ressurser til politiet. Folk vil søke seg til trygge områder, mens lovløshet råder i gettoene. Norge vil generelt være et fattig land. Kanskje litt sånn som øst-europa. 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #13 Skrevet 11. juni 2015 Håper at jeg ikke har nok år igjen til å oppleve Norge 10-20år fra nå. Anonymous poster hash: 00492...3ea 3
debattanten Skrevet 11. juni 2015 #14 Skrevet 11. juni 2015 Norge har jo vært i århundrets festmodus i ca 10 år nå, vi er snart på vei til å våkne opp i tidens bakrus. Tallene som beskriver denne bakrusen har vært der lenge, men litt vanskelig å tenke på når man er rusa på fest. Kun de få nøkterne menneskene som ikke drikker seg dritings som har observert det. 10 år? Tja, mer uro grunnet fremmedkulturelle. Ytterlige polarisering av samfunnet, vi vil få mer ekstreme personligheter på begge sider. Velferdsstaten vil om 10 år være på god vei vekk i fra det vi er kjent med. Kanskje har vi hatt en ny reform innen pensjon, NAV og uførhet osv. Eldreomsorgen skranter nok mer enn noen gang og skolene er i enda dårligere stand enn i dag. Nei, vanskelig og se noe positivt i hvert fall. Utviklingen er ikke god. Burde vel egentlig ikke tenke så mye nå heller, nyte festen og drikke meg dritings som alle andre. Ingnorance is bliss Mer enn 10 år frem i tid orker jeg ikke å tenke på. 6
cherry blossomed. gone. Skrevet 11. juni 2015 #15 Skrevet 11. juni 2015 Vi vil få et svært klassedelt samfunn. En underklasse av personer med ikke-vestlig opphav, samt barna til nåtidens navere. Vi vil få mye mer kriminalitet. Høy arbeidsledighet, hvor spesielt unge sliter med å få jobb. Tilnærmet ingen sosiale goder. Man må betale for skole selv, og passe på å ha en god helseforsikring. Jeg tror også at vil få mer gettotilstander siden det ikke vil være nok ressurser til politiet. Folk vil søke seg til trygge områder, mens lovløshet råder i gettoene. Norge vil generelt være et fattig land. Kanskje litt sånn som øst-europa. Som usa idag da.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #16 Skrevet 11. juni 2015 Du kan ikke skylde på FRP, dette er politikk som de rødgrønne har banet veien for i årtier. AP vil ha 10 000 syrere til Norge, FRP vil ha færre. Anonymous poster hash: 58fad...59f FRP er i regjering det er de som er ansvarlige sammen med høyre Anonymous poster hash: 99f52...898
Cashbah Skrevet 11. juni 2015 #17 Skrevet 11. juni 2015 Om 100 år: - Alkohol vil være ekstremt dyrt, eller forbudt - Det vil være mindre feiring av 17. mai, og mange av tradisjonene våre vil være utvasket - Norge vil være et mye fattigere lang, det vil ha høyere arbeidsledighet og mer kriminalitet - Vi vil ha strengere straffer - Sykehjem vil være overbelastet, dårligere eldreomsorg til tross for høyere levealder - Muslimske partier, flere moskeer enn kirker - Færre vil være kristne - Varmere vær - Innbyggere er feitere, og vi vil ha flere sykdommer - På grunn av innvandringen vil det kanskje komme en epidemi, og vi vil få nye sykdommer i Norge Hm... jeg vet ikke... Varmere vær høres da fint ut! 1
Cashbah Skrevet 11. juni 2015 #18 Skrevet 11. juni 2015 FRP er i regjering det er de som er ansvarlige sammen med høyre Det er akkurat det saueflokken tror, ja. Husk at AP har barnet vei for den sittende regjeringen. Når det kommer til asylsøkere, er FrP som en annen påpekte STERKT imot å ta imot flere flyktninger. Du skylder på feil parti her. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #19 Skrevet 11. juni 2015 Brukte å avsky FRP´s innvandringspolitikk av hele mitt hjerte, men nå synes jeg AP er alt for godhjertet mtp. den økonomiske situasjonen vi er i nå. Det er en rekke faktorer som spiller inn når det gjelder landets fremtid. Anonymous poster hash: c393f...e1a 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #20 Skrevet 11. juni 2015 Hei igjen ja. Kan dere være så snill å ta diskusjonen om politiske partier i en annen tråd?😂Anonymous poster hash: c183d...8dc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå