Gå til innhold

Kan ostekaka stå i bilen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei. :)

Jeg har laga en ostekake i dag, og skal i et møte i kveld før jeg skal levere kaka. Det hadde vært veldig kjekt å ta med kaka i bilen, siden der den skal leveres er på veien, så jeg hadde sluppet å kjøre helt hjem igjen for å hente den, for så kjøre tilbake å levere den.

Kan en ostekake stå i bilen i en time/to, før jeg leverer den? eller vil den 'smelte'/bli ødelagt, og smake lunkent ved servering da? Er det bedre å hente den rett fra kjøleskapet før servering?

Anonymous poster hash: 1f80d...f5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på temperaturen det. Her jeg bor er det kaldt nå så det hadde nok gått greit. Men ikke hvis det er varmt ute.

Jeg pleier å ta den ut av kjøleskapet 15 min før servering slik at bunnen ikke er hard.

Skrevet

Får du ikke plass til den i en kjølebag da?

AnonymBruker
Skrevet

Ostekake "smelter" veldig raskt! Ville IKKE hatt den i bilen i juni, med mindre du har sånn kaketine det er plass til fryse-element under.

Anonymous poster hash: 40fe2...6ba
Skrevet

Ostekake "smelter" veldig raskt! Ville IKKE hatt den i bilen i juni, med mindre du har sånn kaketine det er plass til fryse-element under.

Anonymous poster hash: 40fe2...6ba

Hos oss var det fem grader ute hele forrige uke. Så det kommer jo an på været. Trenger ikke være varmt selv om det er juni dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...