Gå til innhold

Ringe til legekontor?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei har time til legen min som han satt opp forrige time,pga at jeg skal ta spirometri men det jeg lurer på er har tenkt til å spørre legen min om p piller, er det lurt å ringe på forhånd og si at man vill spørre om p piller eller trur dere dt går greit at jeg spørr om det samme time uten at jeg ringer?

Anonymous poster hash: 255c1...638

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går nok greit om du ikke ringer :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan være greit at du ringer slik at legen vet hva han har i vente.

Anonymous poster hash: 856a4...8f5
Skrevet

Det bør gå greit å ta samtidig, men si det helt i begynnelsen av timen at du også trenger resept på p-piller, så legen kan disponere tiden. Legen trenger å vite om noen i nærmeste familie har hatt blodpropp, spørsmål moren din om det før du kommer.

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke ringe. Men list opp hva du ønsker med timen når du kommer. Godt mulig legen må ta blodprøver for å sjekke om du er spesielt utsatt for blodpropp. 

Anonymous poster hash: 9029f...967
AnonymBruker
Skrevet

Hei har time til legen min som han satt opp forrige time,pga at jeg skal ta spirometri men det jeg lurer på er har tenkt til å spørre legen min om p piller, er det lurt å ringe på forhånd og si at man vill spørre om p piller eller trur dere dt går greit at jeg spørr om det samme time uten at jeg ringer? Anonymous poster hash: 255c1...638

Heltnunødvendig å ringe om dette. Kan det ikke gjøres samtidig vil du uansett måtte få ny time og komme tilbake.

Anonymous poster hash: c1cd9...6ae

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...