AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Hei har time til legen min som han satt opp forrige time,pga at jeg skal ta spirometri men det jeg lurer på er har tenkt til å spørre legen min om p piller, er det lurt å ringe på forhånd og si at man vill spørre om p piller eller trur dere dt går greit at jeg spørr om det samme time uten at jeg ringer? Anonymous poster hash: 255c1...638
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Kan være greit at du ringer slik at legen vet hva han har i vente. Anonymous poster hash: 856a4...8f5
Biloba Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Det bør gå greit å ta samtidig, men si det helt i begynnelsen av timen at du også trenger resept på p-piller, så legen kan disponere tiden. Legen trenger å vite om noen i nærmeste familie har hatt blodpropp, spørsmål moren din om det før du kommer.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Trenger ikke ringe. Men list opp hva du ønsker med timen når du kommer. Godt mulig legen må ta blodprøver for å sjekke om du er spesielt utsatt for blodpropp. Anonymous poster hash: 9029f...967
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Hei har time til legen min som han satt opp forrige time,pga at jeg skal ta spirometri men det jeg lurer på er har tenkt til å spørre legen min om p piller, er det lurt å ringe på forhånd og si at man vill spørre om p piller eller trur dere dt går greit at jeg spørr om det samme time uten at jeg ringer? Anonymous poster hash: 255c1...638 Heltnunødvendig å ringe om dette. Kan det ikke gjøres samtidig vil du uansett måtte få ny time og komme tilbake. Anonymous poster hash: c1cd9...6ae 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå