AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Hei, Er i et forhold med en jente, og vi har masse bra sex. Jeg bruker å slikke henne til å begynne med, hun runker meg, og vi beføler hverandre. Deretter sex, der jeg ofte har styringen (noe hun vil) og jeg kommer som regel alltid, og inni henne. Har enda ikke forsøkt å komme på henne, eller spurt henne om det. Det er ikke noe mål i seg selv å "grise" henne til, og jeg merker veldig på henne at hun synes det er litt stress å tørke seg etter samleie for at jeg kommer inni henne. Derfor tenker jeg at hun vil komme med en slags "turnoff" reaksjon på å få sæden på seg også. Jeg for min del som gutt har ingen problem om det kommer på meg, da jeg tørker det av og dusjer. Så spørsmålet er: Lar dere mannen deres avslutte på dere? Liker dere at han gjør det, tar han seg til rette, snakker dere om det, eller hvordan løser dere "avslutningen" som den så berømt er kalt. PS! Jeg lar henne alltid komme først - så jeg er venn, ikke fiende. Anonymous poster hash: 3cc66...92c
Gjest Andrea93 Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Er ca 50/50 om han kommer på meg (stort sett i ansiktet) eller i meg. Selv liker jeg det, men ville ikke sprutet i noens ansikt uten at du er trygg på at hun syns det er greit
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Så lenge det ikke kommer i håret eller øynene bryr jeg meg ikke hvor han kommer. Det er faktisk mindre stress for meg om han kommer på andre steder enn inni meg, siden det er lettere å bare tørke av magen enn når det renner ut av skjeden i timesvis (virker det som) etterpå. Aller best om han kommer i munnen min, bare å svelge, ikke noe søl noe sted. Anonymous poster hash: d4775...21a 3
Alex Turner Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Vi har ikke snakket noe særlig om det, men han kommer som regel på meg uansett. Det gjør meg ingen ting Er bare å ha et håndkle eller lignende tilgjengelig så går det fint, syns egentlig det er best når han kommer på meg enn inni slik som AB #21a sier.
*Maja* Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Han kommer stort sett inni meg, men jeg sier meg enig i at det hadde vært mer praktisk om han kom på magen min eller andre steder siden det da bare er å tørke av. Og ja, jeg er overbevist om at det renner i timesvis etterpå. Det hadde dog ikke gjort meg noe om han hadde kommet på meg altså, og vi har gjort vår del av det også da vi var unge og uforsiktige og hoppet av i svingen. Han synes det er mer stress enn godt å gjøre det på den måten, så der får han styre selv hva han vil gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Å komme inni er stress, det er ikke så lett å unngå at man søler til lakenet og det siver sakte ut gjennom natten. Jeg sover alltid med truse og truseinnlegg etter sex hvor han har kommet inni meg, siden jeg ikke klarer å kjenne at det blir vått hver gang jeg snur på meg. Å komme utenpå er så mye enklere, bare å tørke av og vaske over med en våt klut eller gå i dusjen. Inni så står jeg og prøver å "grave" det ut i dusjen Anonymous poster hash: ff330...9a8
Gjest Godjente Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 Han kommer overalt på meg, rumpa, puppene, munnen, ansiktet osv.. Ikke noe vi avtaler, det bare skjer naturlig i en seksuell setting 1
mijaa Skrevet 11. juni 2015 #8 Skrevet 11. juni 2015 Så lenge det ikke kommer i håret eller øynene bryr jeg meg ikke hvor han kommer. Det er faktisk mindre stress for meg om han kommer på andre steder enn inni meg, siden det er lettere å bare tørke av magen enn når det renner ut av skjeden i timesvis (virker det som) etterpå. Aller best om han kommer i munnen min, bare å svelge, ikke noe søl noe sted. Anonymous poster hash: d4775...21a Helt enig i denne! Kjæresten synes det er ganske usexy at jeg har et så "praktisk" syn på hans orgasme, men for meg er det ganske turnoff om han kommer i meg, for da vet jeg at jeg ikke får oralsex frem til i alle fall neste dusj, og fordi blandingen av oss to lukter helt grusomt
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #9 Skrevet 11. juni 2015 Jeg elsker at kjæresten min kommer inni meg. Vi har en bunke med håndklær ved siden av senga, synes de er mye greiere å tørke med enn papir.. bruker sånne små gjestehåndklær, av den typen som koster 5 kr på Jysk:)Anonymous poster hash: c949d...e17 1
Gjest Peeves Skrevet 11. juni 2015 #10 Skrevet 11. juni 2015 Så lenge det ikke kommer i håret om jeg har andre planer samme dag så liker jeg det 1
Dark Angelina Skrevet 11. juni 2015 #11 Skrevet 11. juni 2015 Det viktigste er jo å snakke om det, spør henne om det er noe hun kunne syns var greit Jeg syns det er helt ok at han avslutter på meg, men jeg liker det veldig godt, så han kan egentlig avslutte hvor han selv ønsker
frk91 Skrevet 11. juni 2015 #12 Skrevet 11. juni 2015 Spør henne om lov før du spruter rundt om på kroppen hennes. Typen min fullfører 99% av gangene enten i munnen min eller på kroppen min. Jeg synes det er mer stress at han kommer inni meg enn på meg, da slipper jeg å bruke flere timer på at sæden renner ut litt etter litt.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #13 Skrevet 11. juni 2015 Spør henne om lov før du spruter rundt om på kroppen hennes. Typen min fullfører 99% av gangene enten i munnen min eller på kroppen min. Jeg synes det er mer stress at han kommer inni meg enn på meg, da slipper jeg å bruke flere timer på at sæden renner ut litt etter litt. Hadde sex med en mann for første gang i helgen, og det gikk jo fort for seg, og helt ut av det blå skriker han at han kommer, før jeg rekker å si noe, og der har han plutselig kommet inn i meg, uten å vite at jeg ikke bruker prevensjon. Ingen kondom,men jeg hadde heldigvis mensen så vi satser på det gikk bra. Uansett. Spør alltid på forhånd hvor og hva som er greit. Vi er begge friske btw, derfor uten kondom.Anonymous poster hash: 4c78c...5f7
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #14 Skrevet 11. juni 2015 Jeg foretrekker å sprute henne i ansiktet. Anonymous poster hash: 87f98...44c
Gjest FruKG Skrevet 11. juni 2015 #15 Skrevet 11. juni 2015 Så spørsmålet er: Lar dere mannen deres avslutte på dere? Liker dere at han gjør det, tar han seg til rette, snakker dere om det, eller hvordan løser dere "avslutningen" som den så berømt er kalt. Jeg lar han og andre jeg har sex med avslutte der de ønsker og der de føler det er naturlig. Om det er musa, rumpa, munnen, ansiktet, på klærne mine og så videre gjør ikke noe. Avslutningen som du kaller det synes jeg er utrolig sexy faktisk. Det tenner meg å bli grist på/med. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå