Gå til innhold

Mensen skulle ha vært kommet.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle hatt mensen for fire /fem dager siden,men den er ikke kommet,er ikke gravid! Noen som har hatt det slik,blir litt bekymra at det kan være No galt. Kjenner mensmurringer,men ingen mens.

Anonymous poster hash: b9707...1fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får ta graviditetstest litt ofte fremover, og hvis den fortsetter å være negativ og du ikke får mensen i løpet av måneden, bør du kanskje ta en tur til legen. Har du vært mye stresset i det siste? Spist lite? Gått ned eller opp i vekt?

Anonymous poster hash: 3bc05...8f8
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke gravid,d vet jeg for har ikke hatt sex på et halvt år.har levd som normalt, kan det være noe farlig,at mensen ikke kommer? Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke gravid,d vet jeg for har ikke hatt sex på et halvt år.har levd som normalt, kan det være noe farlig,at mensen ikke kommer? Ts.

Det er helt normalt å oppleve uregelmessige blødninger. Selv om du har hatt det regelmessig i alle år, kan det plutselig bli uregelmessig :)

Anonymous poster hash: 2eb70...928

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. Og det at du blir stresset av det kan føre til at den blir ytterligere forsinket. Ikke noe å bekymre seg over. Min er som regel spot on hver 28 dag, men innimellom kommer den opp til en uke forsinket, og en unyre sjelden (men o så ekstremt plagsomt) gang en uke tidlig. Bedre sent enn tidlig, ikke moro å bli overrumplet av mensen når man overhodet ikke venter den og så stå der uten noe å plugge igjen med..

Anonymous poster hash: 5050b...a77
AnonymBruker
Skrevet

Er nok ikke noe galt, jeg stresset på meg mensen to ganger på en mnd. i fjor sommer. Har aldri skjedd hverken før eller senere. Har du vært mye sammen med en venninne, kollega, søster eller noen andre jenter i det siste  så kan det være at syklusen din har begynt å følge en av dem. 

Anonymous poster hash: fd97b...d11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...