AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Trenger virkelig råd! For fire år siden så fikk jeg barn nr 2! Ble sydd etter 2grads rift ellers gikk alt som smurt! Problemet her er da at jeg fortsatt har kraftige smerter ved og etter samleie! Kjennes ut som at jeg har revnet igjen, svir som fy og får blødninger! Varer i flere dager etter samleie, svir ved dobesøk, når jeg dusjer og alt! Har vært te fastlege der jeg ble henvist til gu..han fant ikke noe feil så ble sendt videre til gu på sykehuset! Der tok de prøver, ultralyd og alt! Fikk beskjed om at alt var som normalt, vistes ikke at jeg har sydd og alt var negativt på alt av prøver! Uansett hvor tent jeg er så får jeg kraftige smerter etterpå, får ikke noe hjelp fra legene som ikke finner noe galt! Flere som har hatt det slik? Eller har noe råd? Kjenner jeg blir frustrert og lei meg av å ha det slik Anonymous poster hash: edf45...9cf
Dark Angelina Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Hei! Jeg har en venninne som hadde det på akkurat samme måte som deg, fikk beskjed av legene at det ikke var noe gale, men hun fikk likevel smerter og blødninger under samleie. Jeg har ikke snakket med henne på en stund, så vet ikke hvordan hun har det, men når vi snakket om det kunne hun fortelle at det hjalp litt med glidemiddel, og hvis det var varmt. Varme hjelper jo musklene med å slappe av. Har dere prøvd forskjellige stillinger? Kan det være at det gjør ekstra vondt fordi du tenker mye på det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå