Gjest *Fiona* Skrevet 26. april 2005 #1341 Del Skrevet 26. april 2005 *dytter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. april 2005 #1342 Del Skrevet 26. april 2005 Navnet hans, vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. april 2005 #1343 Del Skrevet 26. april 2005 Ok, han har bytta nå, ser jeg. Han het Benedicte en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 26. april 2005 #1344 Del Skrevet 26. april 2005 Er det noe nytt at trøffern er litt schizo da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. april 2005 #1345 Del Skrevet 26. april 2005 Det er vel ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. april 2005 #1346 Del Skrevet 26. april 2005 så vi kan da regne med at Benedikte er en av hans andre personligheter da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #1347 Del Skrevet 26. april 2005 For ordens skyld: Lett inspirert av den på alle måter koselige liberalerpaven Benedikt XVI valgte jeg også å skifte navn for en periode - til Benedikte XVI. Jeg gjorde dette for å vise paven at det aldri er for sent å snu - selv gikk jeg dermed tilbake til mitt opprinnelige nick etter et par-tre dager (og utstrakt synding, dét må innrømmes!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. april 2005 #1348 Del Skrevet 27. april 2005 For en hyggelig tittel du har gitt boka da Trøffel.. (og jeg må innrømme at jeg liker deg best i blått ) Håper alt er bra i det Alexske hjem.. og at det nye tilskuddet har det bra (og de andre også da selvfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 27. april 2005 #1349 Del Skrevet 27. april 2005 For en hyggelig tittel du har gitt boka da Trøffel.. *sender noen tanker til alex, håper alle har det bra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 29. april 2005 #1350 Del Skrevet 29. april 2005 *sender over en kurv med aromaoljer så Alex-mannen kan massere den nybakte mamma* Fin tittel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #1351 Del Skrevet 29. april 2005 Liker tittelen veldig godt :-) takk Trøffel Masse og til dere som er innom boka mi, dere er så snille altså :-) Her går det strålende, men det er jaggu meg uvant og ha en liten en i huset igjen. Sambo begynte på jobb igjen og jeg og den største minien måtte løpe til skolen for første gang , med mini alex i vogna skjønner egentlig ikke at jeg klarte dette alene sist gang. Det var det jeg rakk, det er en annnen som krever min oppmerksomhet Takk igjen jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 29. april 2005 #1352 Del Skrevet 29. april 2005 Godt å se deg og høre at alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. april 2005 #1353 Del Skrevet 30. april 2005 Så koselig å høre at alt er bra. Og der er rart hvordan en sånn liten unge kan fylle så masse tid - kos deg (blir helt nostalgisk jeg ...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. april 2005 #1354 Del Skrevet 30. april 2005 koselig å høre fra deg. håper store alex og minialex og gamle alex koser seg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. mai 2005 #1355 Del Skrevet 2. mai 2005 *henter seg kaffe fra maskina og smyger ut igjen uten å vekke verken lille eller store alex* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. mai 2005 #1356 Del Skrevet 2. mai 2005 god morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. mai 2005 #1357 Del Skrevet 2. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #1358 Del Skrevet 2. mai 2005 *henter seg kaffe fra maskina og smyger ut igjen uten å vekke verken lille eller store alex* Vi er nok våkene på den tiden Morgenstund tar lang tid her om dagen, og få store minien avgårde på skolen er ingen spøk, men hun er så flink og hjelper til. I dag dusjet jeg mens hun kledde på :-) Ingen som har hørt fra Suzy ennå. har så smått begynt og planlegge bryllup, det er jo litt morsomt, men har innsett at jeg aldri komme til og bli en brudzialla, er ikke opphengt nok i detaljer, verken servietter eller bestikk. Vi skal bruke humanetisk forbund, det blir spennende og se hvordan deres vielse er . til alle sammen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. mai 2005 #1359 Del Skrevet 2. mai 2005 Vi er nok våkene på den tiden Hehe, jo jeg regnet da egentlig med det, men ville være på den sikre siden Så flott at store-mini begynner å kunne ordne litt selv! Det hjelper jo mye det. Åh, så koselig med bryllupsplanlegging! Skal man gratulere? Tja, kos i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. mai 2005 #1360 Del Skrevet 7. mai 2005 Håper alt står bra til med Alexene i alle størrelser - og at rutinene begynner å sette seg - så du får litt mer tid til å "luske" rundt her inne. Husker godt at jeg ble like overrasket over hvor lang tid alt tok når jeg fikk nr. 2 .. som jeg ble med nr. 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg