Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Du venter fortsatt ja?

:klem:

:Nikke:

Stakkars datteren min, ville ikke gå på skolen fordi alle maste og spurte :-?

Er en smule lei, alt er liksom på vent.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Ja, det forstår jeg... Det er bare å smøre seg med tålmodighet, den som venter på noe godt osv...

*sender over litt tålmodighet på tube, jeg kan klare meg uten min i dag*

Skrevet

Det er rart at ikke folk skjønner at sånn masing bare er slitsom - og at "alle" spør.... Sikkert ikke greit for datteren heller...

.. akkurat som om du kniper igjen bare for å være vanskelig...

Deler også velvilligst litt tolmodighet :klem:

Skrevet

Neste gang noen spør så si at du gidder ikke føde før folk slutter å mase, at du holder igjen bare på faen!

Kommer jeg til gjøre hvis jeg går over.

Og lag ny melding på svareren: "De som ringer for å spørre om jeg kjnner noe ennå kan bare legge på. Hvis du derimot faktisk er i stand til å prate om noe annet, vennligst vent på svar..."

Gjest Anonymous
Skrevet
Neste gang noen spør så si at du gidder ikke føde før folk slutter å mase, at du holder igjen bare på faen!

Kommer jeg til  gjøre hvis jeg går over.

Og lag ny melding på svareren: "De som ringer for å spørre om jeg kjnner noe ennå kan bare legge på. Hvis du derimot faktisk er i stand til å prate om noe annet, vennligst vent på svar..."

:hoho::hoho: Den var bra :hoho:

Skrevet

NÅ, har du endret svareren og dratt ned blendingsgardinene? Kjøp deg en knallfarget rullgardin til alle vinduer, og skriv med store sorte bokstaver: "NEI!! JEg har ikke født enda og gidder ikke før folk slutter og mase!"

Føler med deg i ventinga di, men må jo le litt og....Ante ikke at folk blir så tussete når tida nærmer seg.

Skrevet
Føler med deg i ventinga di, men må jo le litt og....Ante ikke at folk blir så tussete når tida nærmer seg.

.. nei du aner ikke hvor mye rart folk får seg til å si :roll: .. ei heller hva de "tillater" seg.. sånn som at magen din blir "offentlig" - og at de har "rett" til å klappe på den :o

Gjest *Fiona*
Skrevet

Ja!! Er ikke det helt SINNSYKT??

Hvem går bort og tar på folks MAGE?? Bare fordi den står ut og har en baby inni så er det mindre intimt liksom?? Jeg holdt på å bli sprø av det... Fremmede og mennesker jeg ikke er spesielt nær engang, bare kom bort og koste og klappet på magen som om den skulle være atskilt fra min kropp... det er aldeles absurd... Fikk lyst til å klappe tilbake... det hadde tatt seg ut; om jeg hadde begynt å klppe folk på magene deres fordi jeg fikk sånn lyst til det :ler:

Skrevet

.. ja bare tenk om du skulle gå bort og stikke fingrene godt inn i en stor og "fristende" ølvom :o ..

- tror du noen hadde lurt på om du var riktig naglet???

Gjest *Fiona*
Skrevet

Eller klappet på en helt flat mage - da er du ganske NÆR en person!! Klappe dem på området rett under navlen, liksom - tror du de hadde sett rart på meg da eller?

Nei, helt naturlig... :roll:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...