Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kjapp tur innom :vinke:

5 dager til termin :o , men regner med og gå over, må nesten det eller så blir jeg koko :eeeh:

Håper alt står bra til med dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snart :o .. du verden så fort tiden går...

Lykke til hvertfall

:klem:

(vet veldig godt hvordan det er å gå over tiden) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bra???

Håper snart det blir endring på dagboknavnet... :ler:

Blir jo spennede å så hva han finner det for godt å kalle den .. når du ikke blir større lenger :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Stadig mindre er jo drømmen :-)

Jo takk lillebille, det går fint.

Kor farsken er det blitt av suzy om dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Hei, og takk for gratulasjon. Når har du termin?

Kan nesten ikke vente jeg til magen kommer jeg....Gleder meg til å være SYNLIG gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Lompa, har termin 10 april ( 4 dager igjen :o ) men er veldig forberedt på og gå over.

Kjempe koselig at du og mannen venter en liten lefse, hvordan er formen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Formen er suveren, den! Har ikke vært syk ett sekund (bank i bordet!). Har sinnssykt ømme pupper, kjøpte heldigvis ny bh i dag som var SÅÅÅ verdt pengene sine. Har fått en helt vanvittig apetitt og er konstant småsulten og/eller gottesjuk, men finner ikke noe godis som virkelig frister. har masse snop i huset og tar en bit av alt før jeg griner på nesa...Luktesansen har gått berserk, jeg føler dyp og inderlig avsky når jeg går forbi McDonalds, og flytter meg når jeg havner ved siden av folk på bussen med for mye eller intens parfyme. Dama på 20-bussen forrige dagen hadde ligget til marinering i "Angel"... :kvalm:

Ellers bare storkoser jeg meg. fire dager igjen, ja....Spennende.! :hoppe:

Gleder meg til det er min tur, jeg.

Passe lei nå tenker jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Skjønner du er lei Alex.. Jeg gikk nesten tre uker over med eldste ... og var klar til å "drepe" neste som spurte .. "har du ikke fått barn ENNÅ"? :evil: Tror ikke det finnes noe som er såååå kjedelig å frustrerende som å gå og vente (men det er kanskje like bra sånn .. for da er vi jo så kjempelei .. at vi bare er klare for fødsel .. uansett hvor tøft det kan være :wink: )

.. og berserk luktesans Lompa .. da har du litt å "glede deg over"... fy f.... det tok meg sikkert 10 år før jeg kunne være i hus med en Grandiosa etter å ha vært gravid :ler:

KG-tanter :):vinke:

Ha en god dag alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har både aline og suzy forsvunnet nå? :o hva skjer??

Aline driver med eksamen .. og er innom litt innimellom - Suzu vet jeg ikke .. kanskje syk??? .. og hun har ikke nett hjemme ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ
Aline driver med eksamen .. og er innom litt innimellom - Suzu vet jeg ikke .. kanskje syk??? .. og hun har ikke nett hjemme ...

Oki, krysser fingrene for aline og håper suz er tilbake i god form snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...