Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Skal ikke føde altså :hoho: ¨hvis det er meg dere krysser fingre for :ler: .

Skal ta noen prøver ( se over fra i går)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysset fingre for meg selv jeg, og litt for deg hva du nå en skal der borte! riksen=krysse fingre! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Ærsj, er det bare lurerier du driver med da Alex? Jaja, det er vel forresten bare vel og bra og holde inne en stund til, det er vel tre uker igjen sånn circa!? Men krysser fingrene likevel :)

Svenske tomler er blå skjønner du vel Aline :) Neida, men de krysser ikke fingrer her (det er å lyve), de "håller tummarna" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Svenske tomler er blå skjønner du vel Aline :) Neida, men de krysser ikke fingrer her (det er å lyve), de "håller tummarna" :ler:

aaaa.. da skal jeg og prøve det, å holde tomler ... se om det funker!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har jo jugekors vi også .. men det blir jo ikke det samme.

.. jeg lurer på hvordan de hodler tomlene jeg :klø: .. blir liksom litt kronglete å holde noe uten at tommelen er med ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ
Vi har jo jugekors vi også .. men det blir jo ikke det samme.

.. jeg lurer på hvordan de hodler tomlene jeg :klø: .. blir liksom litt kronglete å holde noe uten at tommelen er med ...

Det er samme men likevel ikke - jugekors altså :ler:

De holder tomlene ved å liksom legge den inni handflata og holde med de andre fingrene, det er fiffig altså, typisk svensk, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Anonymous

God Påske jenter

Det gikk bra i går , men må tilbake om 2 uker for videre sjekk.

I dag startet vi dagen med minien som hadde 40.5 i feber, så det er kanskje like greit at vi ikke skulle reise bort, mannen skal jobbe frem til onsdag. Men det spøker nok litt for bursdagsfeiring da :-?

Uansett- kos dere, gå på ski, spis lam, drikk vin, slapp av , les en bok, se en film etc

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Gleder meg til ferie!!!!!

Så deilig at alt var bra i går da Alex.. - og det er godt at de følger deg opp.

Kos dere alle sammen i ferien.

GOD PÅSKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...