Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Litjmæ

:ler:

I know, mensen er om ingenting annet en utmerket unnskyldning for sjokolademuffins. Eller hva som helst som er godt :sjarmor:

Takk, der ble humøret mitt hvertfall bittelitt bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dagens gode gjerning! :sjarmor:

men jeg får jo ikk mensen før mandag da... så det er vel litt tidlig å skylde på mensen for tyngde og søthunger alt nå?

temperament... ja! men resten? :ler: jaja, bruk det for det det er verd!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

PMS! Hørt om det eller? Premenstruelle plager :) Så du har ditt på det tørre ;) Jeg derimot, må vel prøve å oppfinne Postmenstruelle plager for å få dette godkjent :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgen.. :vinke:

Fortsatt syk .. og sykmeldt ut uken - sliten og vil sove..

Håper ikke du blir sånn syk Suzy .. for det er ikke morsomt.

(Hvor er forresten hun som eier boka hen???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Hvor er forresten hun som eier boka hen???)

Godt spørsmål....

Mornings alle. Jeg er gikk på trening i går og er ikek noe dårligere i dag, så dette går sikkert bra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
postmenstruell

Æsj, jeg traff en av dem i går - Post-i-butikk-dame med elendig dagsform. Å finne riktig porto på 60 gram til Sveits tok omtrent 4 minutter, 2 "faen" og 32 høylydte sukk...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

:vinke:

Her er hun :-)

Vi har vinterferie hele gjengen så vi har familiekos.

I dag dro sambo ned til VM byen og ska være der til søndag så jeg og minien ska lvære alene.

Lenge siden han har vært så lenge borte fra oss :-) men det går sikkert bra, så lenge ikke vannet går :ler:

Takk for at dere holder db i livet :klem:

God bedring alle sammen med og uten PMS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: innom og vinker her også.. syk og svak .. og dritt lei av alt som har med basiller å gjøre.. (Nå har f... meg eldste mann blitt syk også.. - så da har vi hatt influensa ++++ de siste tre ukene her.. ) :evil: :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...